Programma om lichtplan te maken

emkedouwe

Doorgewinterd lid
Hey,

Ik ben opzoek naar een programma om een lichtplan te maken. Ik heb zelf al ff gekeken en ik kwam Martin ShowDesigner tegen. Wel een mooi programma want je kan alles in 3D renderen etc. Alleen heb ik een Demo en dan kan je alleen maar een plaatje van 200px renderen, wat niet echt opschiet.
Weet iemand anders nog een programma ofzo wat ongeveer het zelfde kan ? Zijn er ook prefabs voor 3D Max of Bryce ?

Thank u

Zijn de moderators hier van de software politie of zo?

Sorry, snap best dat je geen warez-toestanden op je forum wil, dat juich ik ook toe. Maar het wordt soms een beetje overdreven vind ik.

Als je moet betalen voor een applicatie, dan is het toch niet raar om eerst ook eens rond te vragen of er een plugin is voor ee tool die je reeds gebruikt.

Ik laat even in het midden of de threadstarter al dan niet een licensie 3dsMax heeft :) Bedoel meer te zeggen dat niet overal iets achter gezocht moet worden of het standaard antwoord: "staat in de manual" gegeven hoeft te worden. Alsof je die dingen niet illegaal kunt aankomen. :z

softy politie

softy politie

hmmm.... stel nu dat iemand vraagt:

"Ik wil functie X gebruiken. Apparaat A heeft functie X, maar vind ik nogal duur. Weet iemand
misschien of er ook een ander goedkoper apparaat is met deze functie, of nog beter een
uitbreiding naar functie X voor apparaat B dat ik al heb?"

krijgt ie dan ook als antwoord:

"Je kunt toch gewoon apparaat A aanschaffen"

...tsja...dat vroeg ik me gewoon zo af...

Origineel geplaatst door bambamstudio
Dan kun je dat programma van Martin toch ook aanschaffen?

Ik neem aan dat dat de bedoeling is van je thread....

Uuhm nou ik ben zelf geen licht technicus ofzo en heb ook geen Martin lichten. Ik gebruik het gewoon puur voor de hobby en om er een beetje mee te prutsen. Dan word het een beetje een dure grap om dit gewoon te gaan kopen. En ik vroeg naar alternatieven en niet naar cracks e.d.

Maar als niemand anders een alternatief heeft mag de crack ook ;)

** Dit is een grapje meneer de moderator **

Vandaar die griep !!! een moderator met humor dat kan ook niet.

Nou nu genoeg gezeken, nu maar weer on-topic

Back