KidGoesting en Comtron

olafmol

[EXPANSIONS]
KidGoesting en Comtron geven zaterdag een showtje weg in het Burgerweeshuis te Deventer... Het begint zo rond 23.00 uur en het gaat door tot een uurtje of 4.
Comtron gaat live optreden. Geen laptopjes maar een echt electronisch drumstel en een draagbaar keyboard (voor de freaks een Roland AX-1 midi controller die een Juno aanstuurt). Het beloofd een spannende avond te worden...

Comtron is VET... maar niet helemaal live. Wel een heel erg leuke act.

Origineel geplaatst door murphi
Comtron is VET... maar niet helemaal live. Wel een heel erg leuke act.

die "what we sell" EP is idd de bom... vooral "material world" vinnik echt heel goed.... al heb ik het vermoeden dat Brian het niet helemaal met me eens is? ;)

kid Goesting, is dat een grote kale vent die electro en 80s achtige muziek draait?

Origineel geplaatst door C738
kid Goesting, is dat een grote kale vent die electro en 80s achtige muziek draait?

ja..in een wit pak met een sigaar

heh die heb ik gezien in groningen met Euro sonic geloof ik. Droge gast is dat man. Hij is in de 30 in toch?
Draaide vet goed man, no nonsense gewoon de ene goeie plaat na de andere

goesting1.jpg

R.

heh die heb ik gezien in groningen met Euro sonic geloof ik. Droge gast is dat man. Hij is in de 30 in toch?
Draaide vet goed man, no nonsense gewoon de ene goeie plaat na de andere

zo hoort dat ook! al die would-be nono VIP DJ's van tegenwoordig die alleen maar voor de chicks en de aandacht daar staan..BAH!

Hij is in de 30 in toch?

Wow in de 30 en dan nog draaien ! :okdan:
Die bejaarden van tegenwoordig toch...

;)

Origineel geplaatst door equate
Wow in de 30 en dan nog draaien ! :okdan:
Die bejaarden van tegenwoordig toch...

;)

ik zeg nix ;) hieronder staat toch bij elkaar 60+ jaren ;)

PICT7188k.jpg

PICT7205k.jpg

PICT7184k.jpg

Origineel geplaatst door olafmol
ik zeg nix ;) hieronder staat toch bij elkaar 60+ jaren ;)
PICT7184k.jpg

Hee, gebruiken jullie een SL1210 om cd's mee af te spelen ???

:) :)

Dat ' in de 30 ' was meer even ter controle of we het over dezelfde hadden.

Maar wel een sfeermaker, die gast.

Origineel geplaatst door equate
Hee, gebruiken jullie een SL1210 om cd's mee af te spelen ???

:) :)

jazeker! met de juiste naald & element (is geheim) krijg je een superdeluxe audiofiele kwaliteit die ongeevenaard is, het resultaat is ook te zien, mensen trekken van vreugde al hun haar uit hun hoofd en staan te springen als een bezeten voodoo-priester!

die "what we sell" EP is idd de bom... vooral "material world" vinnik echt heel goed.... al heb ik het vermoeden dat Brian het niet helemaal met me eens is? ;)

Nou ja, ik heb gemengde gevoelens over die plaat. Toevallig heb ik het er dit weekeinde nog met iemand over gehad.

Kijk, het is een errug goede plaat, maar hij is errug goed omdat de plaat een kopie van met name Arpanet is. En dat stoort me een beetje. Geïsnpireerd zijn door iemands stijl en daar op verder borduren (zoals ongeveer 95 % van de hedendaagse electro producenten, Drexciya incluis als je de platen van Logic System of Bam Bam kent), daar is niets mis mee, maar dit is gewoon het kopieren van een stijl die wel erg herkenbaar en uniek is (je moest 'ns weten hoeveel mensen dachten dat het hier om de zoveelste Drexciya pseudoniem ging). En een tribute is het ook niet echt, want daar is geen melding van en toen de plaat werd gemaakt was James Stinson (Drexciya) nog springlevend. Maar goed, de muziek is erg goed, maar ze is goed omdat het een kopie is van iets wat al heel erg lang heel erg goed is.

Ter vergelijking voor henn die het intereseert:

Arpanet: http://www.nuloop.com/real_samples02.php?art=16554&ec=6536

Comtron: http://www.nuloop.com/real_samples02.php?art=20206&ec=15405

Maar goed, zo ernstig is het nu ook allemaal weer niet.

purist of niet,ik stoor me daar ook aan,inovatie is ver zoek tegenwoordig,copycats zijn er veel te veel
Het graag meeliften op iemands zijn succes is erg in....

erg jammer.

Origineel geplaatst door Shivah
purist of niet,ik stoor me daar ook aan,inovatie is ver zoek tegenwoordig,copycats zijn er veel te veel
Het graag meeliften op iemands zijn succes is erg in....

erg jammer.

wat nou als je een bepaalde soort muziek zo vet vindt dat je niet anders kan dan daarop uit te komen?

wat nou als je een bepaalde soort muziek zo vet vindt dat je niet anders kan dan daarop uit te komen?

Beter je best doen :) En trouwens, die jongen maakt toch ook muziek als 'Bastian'? Dat klinkt niet bij lange na niet als Arpanet en heeft wel een soort van eigen stijl. Dus of zo vet vind 'ie het dan toch ook weer niet, of hij kan stiekum toch prima verhullen dat 'ie het vet vind en heeft er voor de Comtron plaat met de pet naar gegooid ;) Erm... of zoiets.

Back