EMS Filter PCB - Groupbuy

demian

Ojee
Ik wil graag een EMS filter maken op basis van het door Yusynth ontworpen pcb, bridechamber heeft deze pcb's niet meer in voorraad, zelf kan ik niet etsen, is er iemand die tegen vergoeding enkele pcb's voor me wil maken?

Er zijn 2 varianten op dit ontwerp, hier te vinden : http://yusynth.net/Modular/EN/EMSVCF/index.html

Misschien zijn er nog anderen die dit filter ook willen maken?

Ik zou er ook wel eentje willen.

Misschien zijn er nog anderen die dit filter ook willen maken?
Probeer de pcb redelijk klein te houden, dan kan men kiezen voor euro/frac of 5U
Bij genoeg animo zal een fabriek gefabriceerd pcb'tje prijstechnisch best intressant worden....

Als t niet te duur wordt dan heb ik ook intresse :okdan:

Volgens mij heb ik er nog een liggen (zelfgeetst), mocht de gb niet doorgaan dan laat maar weten. Denk trouwens dat het de gientegreerde is, heb denk ik ook nog 3096's.

Ja, dat dacht ik dus gisteren gezien te hebben, (dat ze er niet waren)

Maar ik heb ook al ontdekt dat ik de pcb's in Nederland voor waarschijnlijk onder een tientje per stuk kan laten maken (bij afname van meer dan 20 stuks).

http://www.mijnprintplaat.nl/catalogus/48/1/printplaten/prijzen/

Ik wacht nog even wat reacties af, ik heb ook een forumlid hier gevraagd of deze interesse heeft om er een aantal te maken, dat wil ik ook nog even afwachten.

Goed adresje, schappelijk geprijsd. Jammer dat ze zo te zien geen dubbelzijdige printen doen. Da's spijtig, want dat lijkt me lastig met tonertransfer te doen (en ik ben een wel zodanig beroerde layouter dat die tweede laag erg handig is, scheelt bergen jumpers).

vanmiddag even de moeite genomen om de BOM op yusynth door te nemen....
er zijn veel gematchde onderdelen nodig...
om het goed te doen maakt dit het wel een stuk moeilijker :(

Voor de 3096 versie minder, en eigenlijk is die discrete versie voor een 2sc1583 die ook nog wel hier en daar te koop is.

Maar die diodes, die moeten toch ook gematched zijn?

Edit: Zat naar het verkeerde filter te kijken (steiner), heel die serie diodes moet inderdaad gematched worden, geen flauwe klus.
Hoe match je die diodes eigenlijk? Aan een batterij hangen met weerstand en dan spannigsval meten?

Laatst gewijzigd:
Als het er niet verschrikkelijk veel worden kan ik eventueel ook wel etsen. Ik kan alleen niet onder de prijs van mijnprintplaat.nl omdat die geautomatiseerd werken. Alles met de hand etsen, schoonmaken en boren is gewoon een K-klus. Ik heb hem overigens wel zelf al gebouwd.

want dat lijkt me lastig met tonertransfer te doen

Dat lijkt me inderdaad ook lastig. Ik heb zelf een belichter en daarmee gaat het nog wel (twee sheets op elkaar plakken en de print ertussen).

Hoe match je die diodes eigenlijk

Ik heb het gewoon met de diodetester van mijn multimeter gedaan. Misschien niet verschrikkelijk precies, maar voor mij goed genoeg. En ik had er iets van 500 op voorraad, dat maakt matchen natuurlijk wat makkelijker. Sommige mensen kopen liever afgepaste aantallen, dan wordt het lastig.

Dank je voor het aanbod etaoin!

Ik realiseer me dat printjes maken en boren een hoop werk is, volgens mij is iedereen het beste af als dat geautomatiseerd kan, even los van de kosten, dus ik ga in eerste instantie even een offerte laten maken bij mijnprinplaat.nl

Even een sommetje van wie wat wil hebben :

demian (4)
j.baars (1)
Synthfraek (1)
renepela (1)
Barno (1)
onrust nv (2)
matrixxx (2)
sms303 (1)

Er is interesse voor 13 prints nu, zijn er nog meer mensen die willen bestellen, ik wil in de loop van de komende week een bestelling gaan plaatsen.

Back