EMS Filter PCB - Groupbuy

ok ! :okdan:

demian (4)
j.baars (4)
Synthfraek (1)
renepela (1)
Barno (1)
onrust nv (2)
matrixxx (2)
sms303 (1)

Ik ga er even van uit dat de prijs idd onder de 10 euro blijft, maar even onder voorbehoud.

Voordat ik ga bestellen zal ik de definitieve prijs doorgeven.

Ik heb ook interesse voor 1 print, als dat nog mogelijk is natuurlijk ;) ook discreet!

demian (4)
j.baars (4)
Synthfraek (1)
renepela (1)
Barno (1)
onrust nv (2)
matrixxx (2)
sms303 (1)
Aottens (1)

:okdan:

Bedankt voor het veranderen van de topictitel. :okdan:

Ik heb ook een offerte voor de printplaten teruggekregen :

attachment.php

Het wordt iets duurder dan een tientje per stuk, maakt het voor sommigen nog uit of de print standaard is, of vertint etc?
Kan iedereen nog steeds akkoord gaan met deze prijzen (die incl btw zijn overigens), er komen dan nog wel verzendkosten bij vanaf mijn adres naar dat van jullie, zal denk ik 2 postzegels per bestelling worden van 44 ct?

Vertinnen
Het vertinnen van alle kopersporen kost €0,01 per cm2. Door middel van het vertinnen van de printplaat is deze beter beschermd tegen vocht en corrosie. Tevens zal het solderen vele malen makkelijker gaan ten opzicht van soldeerflux. Bij het vertinnen van de printplaat word er geen flux aangebracht. Het is echter wel mogelijk om een vertinde printplaat te voorzien van Green Coating.

Green Coating
Hoewel al onze printplaten worden voorzien van een transparante flux laag kunt u kiezen voor Green Coating. Dit is een groene flux laag die de print een professionelere tint geeft. Ook kunt u goed zien dat de flux laag over de gehele printplaat is aangebracht, zodat er geen stukjes worden vergeten. De extra kosten voor Green Coating is €0.02 per cm2. Enkele voorbeelden zijn op deze foto's te zien. Houdt bij green coating rekening met een extra levertijd van 1 werkdag in verband met de uithardingstijd.

Blauwe printplaat
Als u kiest voor een blauwe printplaat, dan krijgt u een blauwe epoxide printplaat. Green Coating word hier niet op aanbevolen omdat blauw op zichzelf al een mooie kleur is. Voor blauw printplaat materiaal betaald u slechts €0.02 per cm2 extra.

Zwarte printplaat
Als u kiest voor een zwarte printplaat, dan krijgt u een zwarte epoxide printplaat. Green Coating word hier niet op aanbevolen omdat dit niet zichtbaar is op zwart. Voor zwart printplaat materiaal betaald u slechts €0.02 per cm2 extra.

Attachments

• ems-pcb-offerte.png
    ems-pcb-offerte.png
    9,5 KB · Bekeken: 67
Is dat zo? Ik heb de PDF van Yusynth doorgegeven, en die werd als geschikt geacht door mijnprintplaat.nl dacht ik begrepen te hebben.
maar ik zal het voor de zekerheid nog even navragen..

Als iemand zin heeft om er gerberbestandjes van te maken kan dat best nogal lonen. Bij 15 stuks betaal je dan 6,61 euro per stuk bij makepcb.com. Ik heb voor het gemak even het formaat van een eurokaart in de calculator ingevoerd dus feitelijk zullen ze dan nog goedkoper zijn.

EDIT: er komt wel nog 25 euro verzendkosten naar nl bij dus zeg ff twee euro per print das dan 8,50 per print totaal. Levertijd is dan wel 2 tot 3 weken. Maar deze printjes zijn wel met solder mask en silkscreen.

Als iemand zin heeft om er gerberbestandjes van te maken kan dat best nogal lonen. Bij 15 stuks betaal je dan 6,61 euro per stuk bij makepcb.com. Ik heb voor het gemak even het formaat van een eurokaart in de calculator ingevoerd dus feitelijk zullen ze dan nog goedkoper zijn.

EDIT: er komt wel nog 25 euro verzendkosten naar nl bij dus zeg ff twee euro per print das dan 8,50 per print totaal. Levertijd is dan wel 2 tot 3 weken. Maar deze printjes zijn wel met solder mask en silkscreen.

Klinkt erg goed. Het heeft bij mij toch geen haast ;) maar dan heb je wel een mooie proffesionele print!

Ik heb ook interesse in 2 printjes discreet natuurlijk.....wil de aankomende winter lekker in de kelder gaan solderen.....veel synths gaan de deur uit vanwege de aankomende Fenix.

grt Gert-Jan

Ik ga en kan zelf geen Gerber bestandjes maken, maar ik weet ook niet of de tijd die daar in gaat zitten in verhouding staat tot ca 4 euro voordeel in de prijs per printje. Uiteraard zijn printjes met silkscreen wel zeer mooi natuurlijk, maar mijn voorkeur is om de bestelling in Nederland te doen omdat ik zelf liever de lokale economie steun dan die van China. (al zal dat met dit soort bedragen wel meevallen).

Maar hier moet iedereen het dan wel mee eens zijn. Als iemand die Gerberfiles wil maken, dan kan het wel uiteraard.
Ik hoor het wel, ik wil wel eind van de week gaan bestellen.

demian (4)
j.baars (4)
Synthfraek (1)
renepela (1)
Barno (1)
onrust nv (2)
matrixxx (2)
sms303 (1)
Aottens (1)
gjb68 (2)

zullen we voor een meerprijs van eur1,65 per pcb voor de vertinde en green gecoate pcb's gaan?

financiele afwikkeling graag na 25 sept. ;)
das 14 dagen na de 11e en voor mij elke maand weer een gedenkwaardige datum :P

Ik heb ook de voorkeur vertind en graan coating.
En tevens graag 2 stuks.

demian (4)
j.baars (4)
Synthfraek (2)
renepela (1)
Barno (1)
onrust nv (2)
matrixxx (2)
sms303 (1)
Aottens (1)
gjb68 (2)
Boelie035 (1)

Ik ook!

ik had de onderdelen een half jaar geleden besteld al... Een PCB heb ik echter niet, dus het zou mooi zijn, als ik ook nog mee kan doen!

Back