EMS Filter PCB - Groupbuy

Even over de frontpanelen van BigBlueWave, ze zijn nu ge-etst en worden vandaag geboord, ik verwacht dat ze morgen op de post gaan en zal ik ze waarschijnlijk eind van de week hier hebben. Worden ze daarna weer naar jullie verstuurd. :)

Lol.. humor..! :D

Is er al wat nieuws??

De frontpanelen zijn pas afgelopen maandag vanuit engeland naar mij verstuurd, ik verwacht ze binnen enkele dagen binnen te hebben en met de pcb's naar je te kunnen versturen.

Het blijkt dat ze vandaag aan de deur waren er mee, maar ik was er niet, morgen heb ik ze dus in huis, gaan ze vrijdag op de post! 8)

Mij ook inderdaad... Gelukkig heb ik een buurvrouw die altijd thuis. Die wordt onderhand ook helemaal gek lijkt me.

De frontpanelen zijn pas afgelopen maandag vanuit engeland naar mij verstuurd, ik verwacht ze binnen enkele dagen binnen te hebben en met de pcb's naar je te kunnen versturen.
Demian bedankt voor de pcb's en maandag kunnen we het 5U panel bewonderen :{

Vanuit het verre Loosdrecht ;)

Zo.

Ik heb de frontpanelen binnen.

WOW

Supervet zeg! echt.. _O_ !

Ik heb ook nog een Dual Wasp Filter laten maken, die ziet er helemaal.. WOW uit. :halleluja

Morgen ga ik ze versturen, bedankt voor het geduld iedereen!

Ik heb ook nog een Dual Wasp Filter laten maken, die ziet er helemaal.. WOW uit. :halleluja
Ben erg benieuwd naar beide panels Erwin...
Wil je maandag ook t Twin-WASP panel meenemen... ff showen? :)

Brz geloofde me gisteren niet dat de 5U panels uit Engeland GBP20 (enkele) GBP30 (dubbel) en GBP35 (quad) kost......

Is goed.

Ik heb ook nog een steiner en arp filterpaneeltje laten maken, neem ik ook wel even mee. 8~

Oja, en jouw EMS paneeltje uiteraard. :W

Zo.

WOW

Ik heb ze vandaag ontvangen. Mijn dank is groot!!!

Zo.

WOW

ik ben wel benieuwd naar die Wasp filter. Linkieeee?

pakketje is bij mij ook aangekomen :P

Dit is 'm. 8~
ik ben wel benieuwd naar die Wasp filter. Linkieeee?

twin-cmos-filter.jpg

Back