Gezien de oscillatoren nog even gaan duren, stel ik voor dat we maar snel eerst beginnen aan de Trapezoid VCA 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

ik pas ff.... het gaat veel te hard voor me en er zijn genoeg andere dingen waar ik komende maanden erg druk mee ben.....Gezien de oscillatoren nog even gaan duren, stel ik voor dat we maar snel eerst beginnen aan de Trapezoid VCA![]()
Even over de frontpanelen van BigBlueWave, ze zijn nu ge-etst en worden vandaag geboord, ik verwacht dat ze morgen op de post gaan en zal ik ze waarschijnlijk eind van de week hier hebben. Worden ze daarna weer naar jullie verstuurd.
Lol.. humor..!![]()
Demian bedankt voor de pcb's en maandag kunnen we het 5U panel bewonderenDe frontpanelen zijn pas afgelopen maandag vanuit engeland naar mij verstuurd, ik verwacht ze binnen enkele dagen binnen te hebben en met de pcb's naar je te kunnen versturen.

daarvoor moet je bij Wmonk zijnIs er nog nieuws over de kitjes eigenlijk?

Ben erg benieuwd naar beide panels Erwin...Supervet zeg! echt.. _O_ !
Ik heb ook nog een Dual Wasp Filter laten maken, die ziet er helemaal.. WOW uit.![]()

Alleen de condensatoren zijn nog niet binnenIs er nog nieuws over de kitjes eigenlijk?

Zo.
Ik heb de frontpanelen binnen.
WOW
Supervet zeg! echt.. _O_ !
Ik heb ook nog een Dual Wasp Filter laten maken, die ziet er helemaal.. WOW uit.
Morgen ga ik ze versturen, bedankt voor het geduld iedereen!
Zo.
Ik heb de frontpanelen binnen.
WOW
Supervet zeg! echt.. _O_ !
Ik heb ook nog een Dual Wasp Filter laten maken, die ziet er helemaal.. WOW uit.
Morgen ga ik ze versturen, bedankt voor het geduld iedereen!

hij heeft echt zn best gedaanDit is 'm.![]()