EMS Filter PCB - Groupbuy

Wat kosten ze eigenlijk? Ik kan dat nergens op zn site vinden :stupid

ergens eind oktober/begin november wil ik er 1 of meerdere voor de Rotterdamse MASKC bestellen :)

@J.Baars u heeft een PM met plaatjes ontvangen ;)
Alle printen van Jürgen Haible zijn 27 euro. En projecten die meerdere printen nodig hebben (zoals Frequency Shifter) dus een veelvoud daarvan. 8)

Alle printen van Jürgen Haible zijn 27 euro. En projecten die meerdere printen nodig hebben (zoals Frequency Shifter) dus een veelvoud daarvan. 8)
met de link van Demian zag ik het.....
ik, als krentekakker, vind ze best prijzig in vergelijking met andere pcb aanbieders ...

voor het vco heb ik de BOM en het schema opgevraagd....
als ze binnen zijn stuur ik ze naar J.Baars door :)

ach 27 euro voor 3 VCOs op 1 PCB heb ik geen probleem mee. Da's 9 piek per VCO...bijvoorbeeld.krentekakker!
hey fucker dat is waar...
maar ik wil helemaal geen living vco :P

Mike:
there is a few parts not shown on the schematic that are power supply parts
that make this oscillator run on +/- 15v. i'll post those sometime.

I am trying to find one more person to throw in $30 for a silkscreened solder masked pcb for this oscillator. I'm only really looking for someone who is willing to build and "Beta test" this pcb design. Obviously the pcb is yours to keep but what i want to come of this is the documentation of everything, for the sake of diy.

het schema:
EMS%20VCS3%20Osillator.GIF

ik ga van de week de vco print testen.
en ik ga gelijk kijken voor een echte summer aan de cv input te hangen ( een opammpje extra), dan werkt de cv summing een stuk beter dan nu is aangegeven....

:koffie:

Als ik het goed begrijp is dit osc 1 van de VCS3, maar verschilt deze van osc 2 & 3 ?
Is het enigste verschil tussen de oscillatoren de golfvorm ? osc1 = sinus+saw en osc2 & 3 = square+triangle ?

En de frequency range, VCO 3 gaat van 0.015hz tot 500 hz de andere 2 van 0.6 Hz tot 16,7 kHz

je zult het altijd zien. heb ik mij het hele weekend in de auto verschanst in afwachting van de Roemeen .. ga ik even het huis in om te plassen - ligt het pakketje gewoon op de deurmat! 8o)

bedankt Demian! :okdan:

Je moet zo'n plastic zakje zoals voor in de trein aanschaffen! :dubbel:

(Ja, was hier ook uitgebreid in het nieuws)

je zult het altijd zien. heb ik mij het hele weekend in de auto verschanst in afwachting van de Roemeen .. ga ik even het huis in om te plassen - ligt het pakketje gewoon op de deurmat! 8o)

Helemaal veilig gearriveerd hier ook. Ik zal vanavond de component overlay voor de Doepfer connector er op zetten. Kits zijn intussen in de maak, mis alleen nog wat condensatoren om ze af te maken, en moet alles nog matchen.

Ik meld me ook alvast aan voor de VCO PCB. Begint een leuk project te worden zo alleen is het niet verstandig om voor de VCO een nieuwe draad aan te maken omdat het een beetje verwarrend word.

Even over de frontpanelen van BigBlueWave, ze zijn nu ge-etst en worden vandaag geboord, ik verwacht dat ze morgen op de post gaan en zal ik ze waarschijnlijk eind van de week hier hebben. Worden ze daarna weer naar jullie verstuurd. :)

Lol.. humor..! :D

Ik meld me ook alvast aan voor de VCO PCB. Begint een leuk project te worden zo alleen is het niet verstandig om voor de VCO een nieuwe draad aan te maken omdat het een beetje verwarrend word.

Dan meld ik mij ook even aan voor 3 VCO's!!!! :okdan:

Maar weer een nieuw lijstje?

Matrixxx - 1x VCO
Fourier - 3x VCO - euro

we lopen te hard van stapel....
geduld is het sleutelwoord :D

diverse mensen kijken naar het vco ontwerp en dat zal nog even duren denk ik :)

Back