falafelbiels
Learning to wiggle
Om de serie verder compleet te maken, weet ik online nog wel een ongetest pcb design voor een EMS VCO te vinden......

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om de serie verder compleet te maken, weet ik online nog wel een ongetest pcb design voor een EMS VCO te vinden......

Het geld voor 2 kitjes had ik maandagavond bij me. Waar was je nou?Heb van bijna iedereen in de lijst inmiddels het bedrag ontvangen voor de kits.
Mocht je nog geïnteresseerd zijn, wees dan snel, zodat ik kan beginnen met de kits in elkaar te zetten.

Ik sta elke dag vroeg op om naar werk te gaan, en was pas laat weer terug. (5 uur treinen per dag, yay!) Volgende keer heb ik een beter schema.Het geld voor 2 kitjes had ik maandagavond bij me. Waar was je nou?![]()
No problemo joh... Die dingen gebeuren en met veel treinen op een dag gaat het wel es misIk sta elke dag vroeg op om naar werk te gaan, en was pas laat weer terug. (5 uur treinen per dag, yay!) Volgende keer heb ik een beter schema.

Worden auto's niet afgesloten bij jou in de buurt - of was het soms een pickup truck? tnt schreef:[x] De zending is bezorgd bij uw buren op huisnummer :
'MAN MEN EEN CITROEN JUMPY '

Dus, ik hem bellen. Ik zeg, 'hee hoe gaat ie, heb jij toevallig een pakje van mij gekregen..' ?
Zegt ie, 'Ja, waar slaat dat nu weer op, wat moet ik daar mee....? '