EMS Filter PCB - Groupbuy

Dan maak ik het nog even duidelijker :-)

Er was ook vraag naar een mankito paneel...
Deze is ook nagemaakt en zie hier ..

Maar wellicht moet ik een nieuw draadje maken met louter fronts ?!?!

MANKATO%20FILTER%20FRONT.jpg

Iemand toevallig een Schaeffer file met het 5U front?

De printjes zijn klaar, ik krijg heb ze donderdag binnen als het goed is, en als ik ze een beetje vroeg op de dag ontvang zal ik ze de zelfde dag ook versturen.

De 5U panels van BigBlueWave worden als het goed is nu ongeveer gemaakt, maar die heb ik deze week nog niet binnen denk ik, dus wie een frontpaneel bij me heeft besteld zal ietsjes langer moeten wachten op de pcb's en de frontpanels.

Hoop ik dat de kitjes ook binnenkort klaar zijn, dan kunnen we allemaal aan de slag. 8~

Heb van bijna iedereen in de lijst inmiddels het bedrag ontvangen voor de kits.
Mocht je nog geïnteresseerd zijn, wees dan snel, zodat ik kan beginnen met de kits in elkaar te zetten.
Het geld voor 2 kitjes had ik maandagavond bij me. Waar was je nou? :P

Ik sta elke dag vroeg op om naar werk te gaan, en was pas laat weer terug. (5 uur treinen per dag, yay!) Volgende keer heb ik een beter schema.
No problemo joh... Die dingen gebeuren en met veel treinen op een dag gaat het wel es mis ;)

Aankomende keer ben ik zeker nog bezig met het bedraden en het testen van de dual voltage processors...

Nou.

Ik heb onwaarschijnlijk nieuws..

Het pakje met de printplaten is 'bezorgd'...

In die zin, dat, ik was niet thuis op dat moment, en de 'bezorger' heeft het pakje in een auto gelegd hier in de straat (hoe kom je er bij) heeft ook opgeschreven welke auto en het kenteken (nog nooit gezien die auto hier) en dat was het.

Het pakje is dus zoek.

Ik heb TNT hier over gebeld, ze kunnen alleen een klacht opmaken, het pakket is niet aangetekend aan mij verstuurd, de verantwoordelijkheid zou bij de verstuurder van het pakket liggen..blabllabla

De politie stuurt mij door naar het Juridisch loket, waar ik nu mee aan het bellen ben.

Ik ga nu alles in het werk stellen om het pakketje boven water te krijgen.

Wordt vervolgd..

.. En toch moest ik een beetje lachen! :P Worden auto's niet afgesloten bij jou in de buurt - of was het soms een pickup truck?

Als het goed is staat ook de naam van de bezorger erop toch? zou zn baas even vragen om hem een schop onder de kont te geven.

vind het jammer dat je zoveel werk eraan hebt, wel spannend allemaal

hehe, ik woon in een dorp met minder dan 200 inwoners, mijn auto laat ik ook vaak open, heb er eerder ook al een pakje in aangetroffen omdat de buren weten dat ik mijn auto soms open laat.
Ik moet dus eigenlijk mijn auto afsluiten om te voorkomen dat er pakjes in worden gelegd, kun je het voorstellen.. ?

Maar er staat geen naam op het briefje, wel een heel onduidelijke omschrijving met wat er gebeurd is, waar ik weinig van begrijp, nl :
tnt schreef:
[x] De zending is bezorgd bij uw buren op huisnummer :
'MAN MEN EEN CITROEN JUMPY '

De status bij TNT is bezorgd bij de buren, maar die hebben niets ontvangen, zowel naast mij als tegen over mij niet.
Spannend inderdaad, beetje te spannend nu eigenlijk voor mij.. grr.. :(

Last edited by a moderator:
De buren net nog even gesproken, niemand heeft iets aangenomen, ook even gebeld met een lokaal postagentschap, na 16.00u komen daar pakketjes binnen die niet zijn bezorgd die dag.

Ik ga er maar even van uit, dat het pakje nergens is bezorgd, dat de bezorger het pakje heeft meegenomen en het bezorgbriefje verkeerd heeft ingevuld. (wat niet raar is met de bezorgers hier, de meesten kunnen geen Nederlands.)

Ik hoop aan het eind van de middag meer te weten..

Dank je!

Ik heb inmiddels alle koeriersbedrijven en tnt postagentschappen in de regio gesproken, het laatste postagentschap liet een adres vallen van het centraal distributiebedrijf wat ik vervolgens heb gebeld.

Daar was inderdaad bekend dat iemand van hun hier een bezorging heeft gedaan en afgegeven.
Echter, mijn buren hadden niets ontvangen ook al stond dat wel zo in het systeem, en op mijn bezorg briefje, maar... ze gingen het voor me uitzoeken.

Word ik terug gebeld, dat de bezorger een Roemeen is en dat het verhaal lichtelijk onduidelijk overkwam, maar die bezorger stond voor mijn deur en ik was er niet, toevallig kwam op dat moment net een vriend van mij langs met zijn auto, en aan hem is het pakje afgegeven.

Die maat van mij is weer weggegaan want ik was er niet, die heeft me nog gebeld, maar dat heb ik ook niet gehoord, maar hij zou dus het pakje hebben.

Dus, ik hem bellen. Ik zeg, 'hee hoe gaat ie, heb jij toevallig een pakje van mij gekregen..' ?

Zegt ie, 'Ja, waar slaat dat nu weer op, wat moet ik daar mee....? '

:D

Yes! Opgelost dus. Ik ga het pakje zo even ophalen, en morgen alles verder aan iedereen versturen.

Eind goed al goed. :W

Dus, ik hem bellen. Ik zeg, 'hee hoe gaat ie, heb jij toevallig een pakje van mij gekregen..' ?

Zegt ie, 'Ja, waar slaat dat nu weer op, wat moet ik daar mee....? '

hahahahaha briljant!

Back