EMS Filter PCB - Groupbuy

Iemand een idee waar je pot brackets kan kopen?

ik heb nog een vraagje: als ik de CV op de DotCom manier doe is hij dat samen met moogerfooger te gebruiken? ik wil hem nl als peNdaal in de moogerfooger opstelling gebruiken

Zo. ik ga vandaag de pcb's bestellen. :okdan:

Er zijn 6 mensen die nog niet hebben betaald, kunnen die mij op korte termijn ook betalen en een mail sturen met bevestiging en adres gegevens zoals aan gegeven in de pb die ik heb gestuurd? Bij voorbaat dank. :)

Iedereen die al betaald heeft, bedankt, je maakt dit alles mede mogelijk.. :D

Ik heb nog 1 pcb over want iemand heeft zijn order gewijzigd nadat ik had besteld. :erm:

Als iemand nog interesse heeft dan is er dus nog eentje over! 8~

+++ verkocht +++

Laatst gewijzigd:
Geen punt joh, doe ik toch graag, iets voor anderen...
Jongûh, jij bent ook veel-te-goed voor deze labiele wereld :halleluja

Om in de EMS clones te blijven ....
Over een paar weken een groupbuy voor dit moois?

Om de serie verder compleet te maken, weet ik online nog wel een ongetest pcb design voor een EMS VCO te vinden......

Jongûh, jij bent ook veel-te-goed voor deze labiele wereld :halleluja

Om in de EMS clones te blijven ....
Over een paar weken een groupbuy voor dit moois?

Om de serie verder compleet te maken, weet ik online nog wel een ongetest pcb design voor een EMS VCO te vinden......

lijkt me een supper plan zeker ook de VCO's ik doe mee:halleluja

OK ik heb iedereen een pb gestuurd met de info voor het paneel.

Heb je niets ontvangen of wil je ook graag een paneel laat mij dat dan zsm weten..!!

Extra panelen kan ik ook ontwerpen / maken... dat doe ik dan kosteloos !
Ik zal dan binnenkort op mijn website alle ontworpen panelen plaatsen zodat iedereen die kan gebruiken of bestellen tzt..

Goed idee vd trapezoid !
En de VCO lijkt me ook wel iets !

misschien de filter maar gelijk in een koffertje bouwen :P

Op het gevaar af als een oude dementerende zeur over te komen:
zou het niet handiger zijn om voor de VCO en VCA telkens een nieuw draadje aan te maken? Ik vrees dat 3 projecten in één draadje voor hoofdpijn gaan zorgen bij de mensen die moeten bijhouden wie wat waar en/of aldan niet.. wanneer bestelt, betaalt, wenst etc etc :dubbel:

Back