Wat is jouw minimale gearlist?

Studio: PC met Cubase SX en Kontakt

Live: MPC2000xl

:biertje:

fruityloops studio
nordlead 2 .....en misschien mijn sampler (yamaha a4000) als send effekt bak

ow shit.. mijn gear bereidt zich steeds uit, maar eh.. minimaal voor mij zou zijn, denk ik Renoise met wat gratis pluggie's.

in principe kan ik alles missen behalve de PC in de studio...
Qua live optreden kan het ook met een PC of laptop, maar bij mijn laatste gig had ik een RS7000 en een SU-700.
(2X RS7K had beter geweest maargoed) verder een mixertje en iets om echt live op te kunnen spelen.
Anders vinnik het niet meer live, maar meer dj-en of mixen.
Een keyboard o.i.d. voeldoet al (om sounds uit de RS te spelen).

Mijn minimale gearlist is: sampler, mengpaneel en computer met sequencer.

Maar gelukkig heb ik nu meer. Je loopt veel te snel tegen de beperkingen aan als je op zoek bent naar net dat ene.

hmmm... wat bananaworld zegt is zo gek nog niet.

dus dan denk ik zo van...

Wat is je minimale gearlist waar je écht iets deftig mee kunt maken?

is dat diegene die hier al staat? of is dat veel meer?

groetz

wolkie

Idd, die effectmodule is hier toch wel handig............. hmmm, die bass klinkt ook niet helemaal lekker, even de compressor er overheen gooien. Ach, zo'n enhancer doet af en toe ook wel wat wonderen. Eigenlijk is het toch wel fijn als je je drums gewoon kan editen op zo'n dedicated bakkie. Oh ja, met zo'n synth is het toch wel erg fijn om het geluid te 'verbuigen' en met zo'n Rombak kan je wel heel snel een aantal geluiden uitproberen. Die softsynth wekt toch niet zo heel erg intuitief, even kijken of er een controller voor bestaat. He, hier op het forum staat weer een gratis VST plugin, klinkt eigenlijk wel lekker............... enz.............. enz............. enz.

Back