Steve Jobs RIP

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe36

Gedeactiveerd account
De zwarte dag is aangebroken Steve Jobs is overleden.
Wat een man en wat een visie dat hij had.

He changed the way we listen to music.
He changed the way we use our computers.
He changed the way we use our telephones.

He changed the way for looking into new directions.

Ik zal je missen. :luv:

PS. hou deze draad netjes en heb een beetje respect voor degenen die net zijn overleden.

ben blij dat ie ons mac-os gegeven heeft, was toentertijd bijna helemaal afgeknapt op de duplex windowsgeluidskaartimplentatie en dat iedere keer resetten en al dat andere gehannes onder windows95.
steve saved my joy for computermusic, thanks man !:halleluja

( denk dat iedereen waardevol is )

erg jammer, zag het al op google staan.

macintosh.jpg

610.jpg

efb55e157939a66a1d76b8595f52b1007e654c49_0.jpeg

apple_ibook_toiletseat.jpg

imac_preview.jpg

Ik vind trouwens wel dat macintosh erg veel rechtzaken aanspant wegens kopiëren van hun spullen?

en die nieuwe Iphone 4s, die s lijkt toch eigenlijk wel erg veel op de s van de galaxy s niet?

De rechtbank in Den Haag heeft besloten dat de Samsung Galaxy S, Samsung Galaxy S II en Samsung Galaxy Ace vanaf half oktober niet meer verkocht mogen worden in Europa. Apple heeft daarmee de rechtszaak gewonnen, al is het uiteindelijk op andere gronden dan verwacht. Apple legde in de rechtszaak vooral de focus op het kopiëren van design, modelrechten, auteursrechten en slaafse nabootsing. Maar daarvoor bleek de rechter niet gevoelig. Apple wint de zaak op basis van slechts één Europees patent met nummer EP 2.058.868.

bron: http://www.iphoneclub.nl/138959/app...ung-galaxy-toestellen-vanaf-oktober-verboden/

Ik vind trouwens wel dat macintosh erg veel rechtzaken aanspant wegens kopiëren van hun spullen?

en die nieuwe Iphone 4s, die s lijkt toch eigenlijk wel erg veel op de s van de galaxy s niet?

Laten we deze draad behouden als eerbetoon voor Steve en niet over patenten onzin, rechtszaken enzovoorts waar bedrijven altijd mee te maken hebben.

Alvast bedankt :peukie:

Kwam op een rommelmarkt nog een G4 tower tegen. Jammergenoeg had ik al te veel dingen die ik niet kon laten staan (KEF-speakers), maar deed me toch pijn om iemand anders er mee te zien lopen. En ze brengen nog altijd geld op. Maar ik denk dat ik hem gewoon had gehouden, voor de mooi.

Teletekst TV1:
"Jobs was creatief genie, 'n visionair"

hehe ?? ja ?? Als je op 56 jaar al kapot zijt ????
Volgens hij had hij heel veel te verbergen en te presteren voor z'n beleggertjes !!??

en tja, we zullen maar zwijgen over al hun floppen zeker !!??

'k denk dat ik mijnen IPOD 4G 30GB is kapot ga stampen,
dan heb ik er toch eindelk iets aan gehad !!??

Soit, Voor de 95% of de Grijze Massa zal hij altijd wel een Messia's zijn ??? :stupid:stupid

Don't believe the hype !!
Amiga OS en Psion hadden nu de grootste moeten zijn !!?? 8o)8o)

:) :)

Teletekst TV1:

hehe ?? ja ?? Als je op 56 jaar al kapot zijt ????
Volgens hij had hij heel veel te verbergen en te presteren voor z'n beleggertjes !!??

en tja, we zullen maar zwijgen over al hun floppen zeker !!??

'k denk dat ik mijnen IPOD 4G 30GB is kapot ga stampen,
dan heb ik er toch eindelk iets aan gehad !!??

Soit, Voor de 95% of de Grijze Massa zal hij altijd wel een Messia's zijn ??? :stupid:stupid

Don't believe the hype !!
Amiga OS en Psion hadden nu de grootste moeten zijn !!?? 8o)8o)

:) :)

Sta je er ook bij stil dat je met jouw egoïstisch denkpatroon deze draad weer moet verpesten.

Kap ermee of ik ga vragen of een moderator wat aanpassingen wil verrichten. (desnoods de hele draad verwijderen als het aan mij zou liggen)

He changed the way we listen to music.
He changed the way we use our computers.
He changed the way we use our telephones.

He changed the way for looking into new directions.
Krijg je geld om die bullshit te verkondigen?

Jobs maakte deftige producten volgens z'n eigen visie, meer niet.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back