Steve Jobs RIP

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Sta je er ook bij stil dat je met jouw egoïstisch denkpatroon deze draad weer moet verpesten.

Kap ermee of ik ga vragen of een moderator wat aanpassingen wil verrichten. (desnoods de hele draad verwijderen als het aan mij zou liggen)
He thinks different(ly)? (pun intended, uiteraard)

Hey Champ,
Sorry dat ik JOUW threath verpestte hoor !!?? :) :)

pfwjjjj,,,, :dj::dj:

Hey Champ,
Sorry dat ik JOUW threath verpestte hoor !!?? :) :)

pfwjjjj,,,, :dj::dj:

Ik eis het recht niet op.

Wil enkel duidelijk maken dat het nogal ongepast is om op iemands graf te gaan dansen. ;)

Wil enkel duidelijk maken dat het nogal ongepast is om op iemands graf te gaan dansen.

ja okey, 'k snap dat wel dat er zijn die gechockeerd zijn hierdoor,
en nu mss willen rouwen,
maar 'k ben nu eenmaal gene simpele in zo'n dingen...

... :engel::engel:

Tjezus nog zo'n Jobs worship thread..... je kan van Jobs vinden wat je wil, maar hij had wel veel fanboyz...... tot 10 jaar geleden was Apple helemaal niks. Toen vonden ze de iBrand, gingen ze afgeronde hoekjes en witte en zwarte "pianolack" gebruiken. En nu is the world changed?!?....... moet niet gekker worden.

tot 10 jaar geleden was Apple helemaal niks..

nou nou....ik gebruik al unix based operating systems (dus ook MAC) sinds ik me kan heugen en das al meer dan 30 jaar geleden. Dus voor mij was het 10 jaar geleden ook al in gebruik helemaal omdat Apple FireWire al veel langer gebruikte.

Wat betreft je iBrand opmerking.
Het succes wat Sony heeft gehad met de "Walkman™" in de jaren 80/90 (waar niemand over zeurt). Dat succes heeft nu Apple met de iPod gekregen en dat er daarna nog allemaal andere troep bij kwam tja, de kudde wil het blijkbaar. Niet iedereen doet mee aan de iHype...

Voor mij heeft Apple net zoveel gedaan als Berkeley Software Distribution voor me heeft gedaan.

je kan zeggen wat je wil, maar heeft het steeds voor elkaar gekregen en iets op de markt gebracht dat toch weer vernieuwend was.

Tja je kan het er lang of kort over hebben. Of je nu apple adapt ben of het haat, steve heeft zeker venieuwing gebracht, een eigen visie enzo...blablabla allemaal al lang gezecht!

Ik heb wel respect voor de man!

Ik heb wel respect voor de man!
Ik heb dat de laatste jaren eerder voor den BILL...
en die zal nog wel >40 jaartjes te leven hebben...

Weet je, ik heb ook wel respect voor Jobs, als strateeg. De Apple producten zijn op uiterlijk vertoon na, niet anders dan andere PC's. Alleen Jobs was altijd erg goed in het timen van exclusive launch rights van toeleveranciers, waardoor generieke technology, als Apple technology werdt vermarketed omdat de concurrentie nog even 2mnd moest wachten tot ze voorraad kregen van dezeflde toeleverancier (bijv de laatste intel processors, de nieuwste CMI ips schermen etc.etc.)

Dat de gemiddelde fanboy niet het verschil ziet tussen innovatie en slimme marketing, kan je hem niet kwalijk nemen. maar Jobs als grote innovator is een beetje te veel eer.

Jobs is voor mij een marketing held, iemand die de belichaming is van consumerasation (maar ondertussen ook Wall-E fundt....)

Weet je, ik heb ook wel respect voor Jobs, als strateeg. De Apple producten zijn op uiterlijk vertoon na, niet anders dan andere PC's. Alleen Jobs was altijd erg goed in het timen van exclusive launch rights van toeleveranciers, waardoor generieke technology, als Apple technology werdt vermarketed omdat de concurrentie nog even 2mnd moest wachten tot ze voorraad kregen van dezeflde toeleverancier (bijv de laatste intel processors, de nieuwste CMI ips schermen etc.etc.)

Dat de gemiddelde fanboy niet het verschil ziet tussen innovatie en slimme marketing, kan je hem niet kwalijk nemen. maar Jobs als grote innovator is een beetje te veel eer.

Jobs is voor mij een marketing held, iemand die de belichaming is van consumerasation (maar ondertussen ook Wall-E fundt....)

Vergeten dat voor de iPhone er al tig bedrijven waren (motorola, nokia, bosch, siemens, samsung enzovoort) die al 10 jaar mobieltjes verkochten?

Ben je vergeten dat er al lange tijd tablets waren en al die tijd flopte?

En ja Apple is enorm slim in de productie lijn waar zo'n beetje elk bedrijf jaloers op is (die geef ik je ;) )

R.i.p steve.

R.I.P.

ik vraag me overigens ook best af of de wereld ook zo zou reageren als bill gates zou overlijden?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back