Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Floppen of niet floppen: als je geen aandeelhouder bent, wat kan jou dan commercieel succes schelen?Vergeten dat voor de iPhone er al tig bedrijven waren (motorola, nokia, bosch, siemens, samsung enzovoort) die al 10 jaar mobieltjes verkochten?
Ben je vergeten dat er al lange tijd tablets waren en al die tijd flopte?
waardoor generieke technology, als Apple technology werdt vermarketed omdat de concurrentie nog even 2mnd moest wachten tot ze voorraad kregen van dezeflde toeleverancier (bijv de laatste intel processors, de nieuwste CMI ips schermen etc.etc.)
Dave Smith
Don Buchla
Dieter Döpfer
Hans Nordelius
Wolfgang Düren
Serge Tcherepnin
Mikael Carlsson
Tom Oberheim
Ray Kurzweil
Karl Steinberg
Bert Smorenburg
ach ja, nog threads genoeg om te starten... ooit...
Naar mijn weten is die al een tijdje geleden overleden...Niet te vergeten Bob Moog.
Ik denk dat vooral de Ipad en Iphone generatie Steve Jobs de hemel in prijzen , maar zoals iedereen had Steve
Jobs ook een donkere kant, ik denk dat ex medewerkers van Apple hierover alles kunnen vertellen.
Is hard werken of je best doen genoeg? Bankiers hebben de afgelopen decennia heel hard gewerkt om veel winsten te maken (o.a. door een veel te grote leverage en dus te weinig EV (overigens niet geheel de schuld van de bankers zelf)). Maar als het fout gaat (en het ging fout en nu weer) kan de belastingbetaler ervoor opdraaien.een klein beetje kapitalisme is niet zo heel erg; je mag best harder werkenden belonen,
Bob moog is still alive...
Dave Smith
Don Buchla
Dieter Döpfer
Hans Nordelius
Wolfgang Düren
Serge Tcherepnin
Mikael Carlsson
Tom Oberheim
Ray Kurzweil
Karl Steinberg
Bert Smorenburg
ach ja, nog threads genoeg om te starten... ooit...

Op mijn afdeling idem. Mijn directe collega en (enige) kamergenoot doet hetzelfde. Dat ding trilt en piemelt om de paar minuten en als je iets vertelt moet je het altijd herhalen omdat dat ding zijn hercencel constant in beslag neemt. Slechte ontwikkeling vind ik. Dat is trouwens geen iPhone maar een Nokia.als ik op mn werk met een collega met een iphone PRAAT zit diegene gewoon telkens met zijn/haar iphone te kloten en met appjes/geluidjes te spelen terwijl je gewoon in een gesprek zit.. en zo gaat het op zoveel plekken
is dat een goede ontwikkeling?
och zoveel...Je vergeet Phochos...![]()