Hilltree
Listen here, you little shit.
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
56 is niet oud natuurlijk en dat gun je niemand. helaas moet ik ook bekennen dat het fijn zou zijn als er even 10 jaar geen nieuwe ontwikelingen meer zou zijn en dat er even word nagedacht over hoe nu verder met onze jeugd. tenslotte is onze jeugd nu al totaal failliet de zoals ik werd genoemd patat generatie, zou IK nu de jeugd willen bestempellen als de " gebroken spaarpotgeneratie " tedanken aan alle hi tech dingen die we nu moeten hebben. gemiddeld 10.000 euro schuld lijkt al erg op het Americaanse.

Maar ach kijk wat er gebeurde als machthebbers dood gaan, toen michal jackson dood ging, enzovoort... Ik ga geen kaarsje branden voor de man, maar sta er ook niet verbaast van. Moet iedereen toch lekker zelf weten. Ben banger voor mensen die huilen om een dictator of een god, dan voor mensen die een virtueel kaarsje branden.een virtueel kaarsje branden gaat wel wat ver vinnik... maar enfin...
misschien kunnen ze voor elke apple store een joekel van een flatscreen zetten die allerlei virtuele bloemen etc toont die mensen kunnen sturen via e-mail!

totdat de pad omvalt bij een stevige niet in meer in de klauwen te houden rukwindEen echte kaars waait telkens uit.![]()

vindt virtueele kaarsjes cool, stinken niet, gaan niet op, vallen niet om...Maar ach kijk wat er gebeurde als machthebbers dood gaan, toen michal jackson dood ging, enzovoort... Ik ga geen kaarsje branden voor de man, maar sta er ook niet verbaast van. Moet iedereen toch lekker zelf weten. Ben banger voor mensen die huilen om een dictator of een god, dan voor mensen die een virtueel kaarsje branden.

ik zou ook "vinnik"... het is nutuulk ook wel toepasselijk maar ook wel wat... tsja... 'grappig'...Hoezo gaat een virtueel kaarsje branden te ver?