Steve Jobs RIP

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
56 is niet oud natuurlijk en dat gun je niemand. helaas moet ik ook bekennen dat het fijn zou zijn als er even 10 jaar geen nieuwe ontwikelingen meer zou zijn en dat er even word nagedacht over hoe nu verder met onze jeugd. tenslotte is onze jeugd nu al totaal failliet de zoals ik werd genoemd patat generatie, zou IK nu de jeugd willen bestempellen als de " gebroken spaarpotgeneratie " tedanken aan alle hi tech dingen die we nu moeten hebben. gemiddeld 10.000 euro schuld lijkt al erg op het Americaanse.

onze jeugd.....alsof we mensen te weinig hebben .....sowieso kunnen we beter aan onze aarde/natuur denken, helemaal in de toekomst, niet aan de jeugd/mensen.....
En 56 is zeker niet oud, maar hij had ook kanker dus ergens was wel te verwachten dat ie dan eerder dood zou gaan.

Ook erg spot on!

Steve Jobs was not a god

1006_jobsgod2.jpg

56 is niet oud natuurlijk en dat gun je niemand. helaas moet ik ook bekennen dat het fijn zou zijn als er even 10 jaar geen nieuwe ontwikelingen meer zou zijn en dat er even word nagedacht over hoe nu verder met onze jeugd. tenslotte is onze jeugd nu al totaal failliet de zoals ik werd genoemd patat generatie, zou IK nu de jeugd willen bestempellen als de " gebroken spaarpotgeneratie " tedanken aan alle hi tech dingen die we nu moeten hebben. gemiddeld 10.000 euro schuld lijkt al erg op het Americaanse.

Ik denk dat we nieuwe technologie helemaal niet aan banden moeten leggen maar juist veel aandacht aan moeten besteden.

Hoe beter we de nieuwe technieken toepassen des te beter onze samenleving eruit kan gaan zien.
Hoe we de boel aanpakken hangt af van het systeem dat we gebruiken.

In het geval van nu (een kapitalistisch monetair systeem) putten we alles en iedereen uit met gevolg dat slechts een klein deel van de wereldbevolking profiteert.

Dit kan ook anders... :)

Ik snap het probleem niet zo met hen die Steve Jobs willen herdenken en of bedanken.
Als zij dat nu willen, dan moet dat toch gewoon kunnen?
Er zijn mensen die gaan naar de kerk, naar de moskee, doen een pelgrims tocht, weet ik het.
Mensen die wat hebben betekend zullen worden herdacht.

Ik zou me pas verbazen als dat niet zou gebeuren.

Oja, enne, ik ben geen Apple fan, dat schijn je er bij te moeten zeggen als je je mening geeft. :D

Ow fijn dat je Gawker en Gizmodo aanhaalt (zijn dezelfde figuren)
2 sites die zo pro oorlog, pro wapens, pro onzin zijn.

Misschien moet je er ook bijzetten dat ze een gejatte iPhone kochten om zo een story te hebben.

Maw een groepje bloggers dat heel erg teert op het succes van Apple en tal van andere bedrijven.

En wat is er mis om een bloem bij 1 van de Apple stores te leggen als bedankje voor al die mooie producten die ze dagelijks gebruiken?
Er zijn ook mensen die veel te danken hebben aan wat Apple voor de massa mogelijk maakte.

En als je die Apple reclame bekijkt zie je ook dat deze producten op vele plekken zoals studio's, radio & tv stations. ziekenhuizen en zorginstellingen, sport activiteiten en andere hobby's, onderwijs, wetenschap enzovoorts gebruikt worden.
Dat zijn geen leugens verstopt in een mooi filmpje maar laat vooral zien welke mooie zaken er uit deze nieuwe producten voort zijn gekomen.

Deesch draad us wederom 'n mooi staaltje SYNTHFORUM stierenstront werpen geworden :D

Dank aan allen betrokkenen. May the i be with you...

Ik snap er mensen met een hekel aan apple zo heftig reageren op zijn dood, kan iemand me dat misschien uitleggen? waarom wordt de man bijna gehaat door sommige mensen?

Ik vindt personen die als CEO van een bedrijf een film/popsteren status kunnen behalen geweldig! Ik bedoel hij heb een bedrijf uit de grond gestamt en rijk mee geworden. Dat is heel normaal en doen zoveel mensen. Alleen wist hij daarnaast ook nog als persoon een grootheid te worden. Geweldig toch? dat soort mensen geven de wereld kleur. Je kan zijn producten niks vinden(heb ook weinig met Iphone/Ibalabla dingen. Maar daarom haat ik de man niet, ik vindt het eerder zonde dat een zo'n kleurrijk figuur zo vroeg dood moest gaan.

En trouwens.. het beste wat Apple voor mij heeft gedaan is Apple Mail. Dat dat nou persee op m'n macbook moet draaien..

Renoise draait ook onder Linux :)

Heb echt 'n schijt hekel aan Outlook.. via Mail doe ik alles zo'n 3 keer sneller en Mail vind WEL wat ik zoek. Outlook nooit..

vindt virtueele kaarsjes cool, stinken niet, gaan niet op, vallen niet om... :D Maar ach kijk wat er gebeurde als machthebbers dood gaan, toen michal jackson dood ging, enzovoort... Ik ga geen kaarsje branden voor de man, maar sta er ook niet verbaast van. Moet iedereen toch lekker zelf weten. Ben banger voor mensen die huilen om een dictator of een god, dan voor mensen die een virtueel kaarsje branden.

een virtueel kaarsje branden gaat wel wat ver vinnik... maar enfin...

misschien kunnen ze voor elke apple store een joekel van een flatscreen zetten die allerlei virtuele bloemen etc toont die mensen kunnen sturen via e-mail!

Een echte kaars waait telkens uit. :P

vindt virtueele kaarsjes cool, stinken niet, gaan niet op, vallen niet om... :D Maar ach kijk wat er gebeurde als machthebbers dood gaan, toen michal jackson dood ging, enzovoort... Ik ga geen kaarsje branden voor de man, maar sta er ook niet verbaast van. Moet iedereen toch lekker zelf weten. Ben banger voor mensen die huilen om een dictator of een god, dan voor mensen die een virtueel kaarsje branden.

Zo schitterend om te zien hoe mensen op staat samen kwamen en al die nummers van MJ aan het zingen waren.

Of een vol stadion toen bij de dood van Andre Hazes.
Man wat vond ik het mooi om te zien hoe muziek mensen raken kan en verenigd. :luv:

Hoezo gaat een virtueel kaarsje branden te ver? Ik vind het wel toepasselijk.. Die mensen geven uiting aan hun verbondenheid. Prima toch ?

Ik heb een iPad, en heb het nieuws over het overlijden van SJ ook op de iPad voor het eerst vernomen, ook wel een soort van toepasselijk, maar ergens ook bizar te gelijkertijd.

Ik hoef zelf geen virtuele kaarsjes te branden voor SJ, er zijn belangrijkere mensen in mijn leven voor wie ik dat ook niet gedaan heb.
Maar wat maakt het uit dat anderen hun waardering willen laten blijken, daar is niks mis mee.. is het zo erg in de wereld dat je daar op afgerekend kan worden?

Dat vind ik pas bizar.

Hoezo gaat een virtueel kaarsje branden te ver?
ik zou ook "vinnik"... het is nutuulk ook wel toepasselijk maar ook wel wat... tsja... 'grappig'...

maar idd, mensen mogen op hun eigen manier dingen herdenken/doen etc want op het moment dat 'jij' iets verbied qua andere groep dan is je eigen groep ook een keer aan de beurt :)

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back