Steve Jobs RIP

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
mja of het nou iphone, nokia, htc of samsung is...

apple heeft de telefoon met internet toch op de markt gebracht als eerste?

dat weet ik niet, was er zoiets als een iphone voordat de iphone er was dan? :?

bij DWDD werd alles ook al opgehemeld wat er vandaan kwam hoor...

Maar DWDDDDDD is dan natuurlijk ook een enorm schijtprogramma.

maar zonder iphone en ipad zou de wereld er misschien wel anders uitzien.
mensen worden steeds luier, minder sociaal en afhankelijker van internet omdat iedereen waar dan ook met een iphone of ipad op men zijn schoot zit...

Is dat ook niet gezegd toen de televisie of eender welk nieuw product in de wereld kwam? Dit is evolutie/innovatie (weet niet of je het altijd letterlijk vooruitgang kan noemen :D)

mja of het nou iphone, nokia, htc of samsung is...

apple heeft de telefoon met internet toch op de markt gebracht als eerste?

Een van de eerste internet phones was volgens mij de Nokia 9000 communicator.
Nokia-9110-2.jpg

Mijn eerste phone met internet was trouwens de Nokia N80, die had ik 2 jaar voordat de iPhone uitkwam.

Maar goed, die N80 is inmiddels kapot en ik gebruik weer mijn Nokia 6100, lekker klein en simpel in gebruik, en als ie valt, zet ik hem gewoon zelf weer in elkaar. :D

Hehe, ik heb een phone gehad waar een polsbandje bijzat. Maar zo'n tafel was beter geweest.. 8~

Laatst gewijzigd:
Als je Iphone kapot is is ie geen Iphone meer maar 'n aIaIphone.

10 years ago we had Steve Jobs, Bob Hope and Johnny Cash - Now we have no Jobs, no Hope and no Cash

Een van de eerste internet phones was volgens mij de Nokia 9000 communicator.

Yep. Alleen is die foto van de (veel kleinere) 9110. Ik heb hier nog een 9000 liggen (in de originele doos) en dat is type baksteen. Heb daarna ook nog een 9210 gehad, die had een kleurenscherm.

Die Nokia 9000... Was dat dan alleen wap?

Nee, da's "echt" internet, zij het met een beperkte html-set en alleen zwart/wit, en je moest een heel bijzonder zakelijk abonnement hebben omdat toen vrijwel geen enkele provider je een normale TCP/IP verbinding gaf. En alleen GPRS in de traagste variant uiteraard, 5600 bps ofzo.

Op de 9210 stond Opera, dus dat ging qua browsen al beter. Maar wel je mousepointer besturen met de cursor-toetsen.

Krijg je geld om die bullshit te verkondigen?

Jobs maakte deftige producten volgens z'n eigen visie, meer niet.

Champ (de topic starter) is de buitenechtelijke, onwettige en onbekende homosexuele minnaar van steve jobs, wist je dat nog niet ?

maar even ontopic, zijn er geen belangrijkere dingen te doen dan het ophemelen van broodpoot SteveJobs of bespreken over welke telefoon er eerder internet had?

Lekker belangrijk weer, het zijn maar "apparaatjes", en je bent een sukkel als je iedere keer weer de nieuwste "phone" of "tellie" MOET kopen, slappe excuses zoals "het is voor mn werk" tellen ook niet meer mee...

In feite worshippen al die applefanaten een dief van hun eigen portomonee, maar ze zijn zo "non conformistisch" dat dat ze zelfs niets uitmaakt

10 years ago we had Steve Jobs, Bob Hope and Johnny Cash - Now we have no Jobs, no Hope and no Cash
LOL! :D

Ondanks dat de verwachte levensduur van kanker patienten zich niet exact laat voorspelen, is z'n overlijden na het terugtrekken uit het bedrijf veel sneller gekomen dan ik verwachtte....

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back