Steve Jobs RIP

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Champ (de topic starter) is de buitenechtelijke, onwettige en onbekende homosexuele minnaar van steve jobs, wist je dat nog niet ?

En al zou ik dat zijn?

Ben je WEER jaloers op de rest van de wereld?

Nooit bewijs maar altijd iets te zeiken hebben. ;)

Laatst gewijzigd:
En aan al die andere zeurpieten raad ik aan om 24okt de biografie van Steve Jobs te kopen.

Daarin wordt veel verteld over hoe Steve als persoon was, wat hij voor zijn familie, vrienden en vijanden betekende.

Het is zo makkelijk om mensen af te zeiken maar kijk eens zelf in de spiegel wat jij zelf doet en waarmee de wereld geen beter plekje wordt.
Heb mekaar lief, geef elkaar het vertrouwen en vooral DENK NA!

Vervelend voor hem, hij was erg jong. Z'n producten vind ik helaas niet zo interessant.

Een brilliant marketeer is heengegaan. En inderdaad zonder iphone en ipad was de wereld anders geweest. Een hoop oeverloos - virtueel - gelul minder in elk geval... ;)

(Toch zou ik willen dat mijn android foon het strakke design en degelijkheid had van de iphone maar dan graag wel zonder dat saaie ios).

Nooit bewijs maar altijd iets te zeiken hebben. ;)

8o)

Het is zo makkelijk om mensen af te zeiken maar kijk eens zelf in de spiegel wat jij zelf doet en waarmee de wereld geen beter plekje wordt.

8o)

8o

En aan al die andere zeurpieten raad ik aan om 24okt de biografie van Steve Jobs te kopen.

Daarin wordt veel verteld over hoe Steve als persoon was, wat hij voor zijn familie, vrienden en vijanden betekende.

Want als je lief bent voor je familie en vijanden dan kun je het niet meer fout doen?.......Hitler, Berlusconi, Kadhafi, Stalin, Mao Tse-Tung waren misschien ook wel aardig tegen vrienden en familie......denk na....

Apple is een multinational zoals elke andere waarbij veel mensen misbruikt en gebruikt worden.....Steve had daar wat aan kunnen doen, maar dat deed ie niet...

och is steve eigenlijk even belangrijk voor het synthforum als bv bob moog ?
m'n apple is leuk , maar anders had ik een andere sequencer gebruikt.
ik gun hem het allerbeste, ook altijd gedaan, maar verder is het toch ook wel allemaal een beetje opgeklopte mediahype rondom dat overlijden. niet ?, beetje amerikaanse volkshysterie en hoe meer mensen het roepen hoe belangrijker het lijkt.
hoeveel mensen sterven ook alweer per uur van de honger heden ten dagen ?

Want als je lief bent voor je familie en vijanden dan kun je het niet meer fout doen?.......Hitler, Berlusconi, Kadhafi, Stalin, Mao Tse-Tung waren misschien ook wel aardig tegen vrienden en familie......denk na....

Mij hoor je niet zeggen dat steve nooit iets fout gedaan zou hebben?
Ik zie alleen meer waarde aan daden die iets goeds teweeg brengen dan de negatieve dingen en daarmee bedoel ik niet dat dat alle foute zaken moet vergeten. (daar is ook een tijd en plek voor)

Apple is een multinational zoals elke andere waarbij veel mensen misbruikt en gebruikt worden.....Steve had daar wat aan kunnen doen, maar dat deed ie niet...

Heb je het nu over Apple of over Steve?
En wat weet jij wat Apple of Steve Jobs wel of niet gedaan heeft op dat punt?

Laten we eerlijk zijn

We leven allemaal een leven waarin we meer kunnen doen voor een ander dan we nu doen.
En we weten ook allemaal dat elk product dat te koop is, of het nu gaat om een computer, kleding stuk of zelfs een reep chocolade door vreselijke werkomstandigheden op de schappen komt te liggen.

Toch blijven we shoppen...

Kortom we zijn net zo schuldig als Steve ;{

Heb je het nu over Apple of over Steve?
En wat weet jij wat Apple of Steve Jobs wel of niet gedaan heeft op dat punt? Net zo weinig als mij

Laat ik eensch eerlijk zijn

We leven allemaal een leven waarin we meer kunnen doen voor een ander dan we nu doen.

En we weten ook allemaal dat elk product dat te koop is, of het nu gaat om een computer, kleding stuk of zelfs een reep chocolade door vreselijke werkomstandigheden op de schappen komt te liggen.

Toch blijf ik shoppen

Kortom ik ben net zo schuldig als Steve ;{

Zo nu klopt het wel, ik koop en consumeer namelijk niet zoveel als jou Champ, aangezien ik moet werken voor mn centjes en ik ook niet meer bij mn moeder woon heeft geld nog enigzins waarde voor mij, maar jij vat zo'n uitspraak vast wel weer anders op.

dus je mag fijn voor jezelf spreken, met je idealistische post

hehe, iemand die nadenkt, maar ik moet zeggen als er een werkend mac bij de kringloop staat iessie de mijne
mijn pc komt daar ook vandaan, vanwege het feit dat ik multinationals haat en op deze manier gaat mijn geld niet naar de bedrijven met bloederige handen, maar naar de kringloop machine

hehe, iemand die nadenkt, maar ik moet zeggen als er een werkend mac bij de kringloop staat iessie de mijne
mijn pc komt daar ook vandaan, vanwege het feit dat ik multinationals haat en op deze manier gaat mijn geld niet naar de bedrijven met bloederige handen, maar naar de kringloop machine

Je hoeft je niet te excuseren hoor, je moet alleen wel begrijpen dat Champ zijn leven al vanaf het begin zo ontzettend leeg en betekenisloos is dat hij het nog enigzins zin probeert te geven door zichzelf luxe apparaatjes te verschaffen die niets nieuws doen, en diep van binnen weet hij dat ook wel. Enkel probeert hij dat af te doen door zichzelf voor te liegen met het stomme marketing-geneuzel wat men in de apple reclames tegenkomt.

Eigenlijk is het gewoon heel zielig en moeten we medelijden hebben met Champ (en al die andere apple fanaten) want hij is overduidelijk een slachtoffer ipv een dader...

Heb je je rode boekje al op de plank staan? fucking hell...

Je hoeft je niet te excuseren hoor, je moet alleen wel begrijpen dat Champ zijn leven al vanaf het begin zo ontzettend leeg en betekenisloos is dat hij het nog enigzins zin probeert te geven door zichzelf luxe apparaatjes te verschaffen die niets nieuws doen, en diep van binnen weet hij dat ook wel. Enkel probeert hij dat af te doen door zichzelf voor te liegen met het stomme marketing-geneuzel wat men in de apple reclames tegenkomt.

Eigenlijk is het gewoon heel zielig en moeten we medelijden hebben met Champ (en al die andere apple fanaten) want hij is overduidelijk een slachtoffer ipv een dader...

Wat ben jij een vervelend mannetje! ga lekker ergenns anders op de man spelen!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back