Welkom terug, Smackos

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Nooit begrepen waarom die weg was. Maar welkom terug ;-)

Nog nieuwe gear gekocht in de tussen tijd Smackos ?

"........while all the dumb fucks and stupid skinny hipster kids (like those who wear too small fedoras and have a goatee too) go to the Amsterdam Dance Event this weekend u can check out XOSAR SYNCOM DATA and LEGOWELT for free in The Hague. And we are not going to talk about the dance music industry or give u talentless fucks a workshop how to use ableton cause you are too dumb to figure that out yourself..."

:koffie:

ashlee_simpson_500x375.jpg

like OMG! really bitchin' and stuff... totally disgustingly groovy to the max... for sureeee... :D

ok.. ik bijt, beetje hyprocriet om het ADE zo weg te zetten als je er zelf (officieel of niet) een aantal keer geld aan heb verdiend.. En talking about hipsters, was je niet met Nacho Patrol in club up wat zo'n beetje de definitie van hipster is?

Verder helemaal niets met geld verdienen en ADE sucks kokosnoten..

Ik heb zo nix met dat hippe dance volk...

ok.. ik bijt, beetje hyprocriet om het ADE zo weg te zetten als je er zelf (officieel of niet) een aantal keer geld aan heb verdiend.. En talking about hipsters, was je niet met Nacho Patrol in club up wat zo'n beetje de definitie van hipster is?

Verder helemaal niets met geld verdienen en ADE sucks kokosnoten..

Hypocriet ja toch ik kan toch iets afzeiken en er gewoon nog spelen en cashen dat soort dingen willen de mensen nou eenmaal horen dat vinden ze cult en ook weer hipper dan hip...is toch gewoon een promotie tekstje voor die party in Den Haag...is zeker niet de eerste keer dat ik zo iets doe. En ik heb nog wel in hippere clubs gespeeld dan Club up wat best een leuke tent is zeker met de italo elite boyz

Nog nieuwe gear gekocht in de tussen tijd Smackos ?

Ik denk het wel Korg Microstation Microsampler 2 Alpha Junos etc.

De Microsampler is ook heel hip.

Hippy's... zo lang ze niet met goa trance aankomen vind ik het best.

Holy shit, gewoon gemist dat de Smack weer terug is!

Wilkommen Herr Smackos! =)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back