IK ben erg nieuwschierig naar wat voor effecten jullie gebruiken. Graag wil jullie top 5 of top 10 wat betreft effecten weten. Van je nummer 1 en 2 wil ik graag weten waarom je deze nooit meer weg zou willen doen en hoe je deze meestal gebruikt. Effect plug-ins mogen ook in het lijstje staan. Ik zou ook willen weten wat je nog graag zou willen hebben op effect-gebied en waarom. Eventueel waar je vanaf zou willen en waarom. hehe
Op dit moment ben ik meer met hardware aan het stoeien en probeer van alles uit, maar ik wil niet steeds zelf het wiel uit moeten vinden. Dus als jullie tips hebben voor mijn hardware of over nieuwe hardware ...
Ik heb :
1 - Ensoniq DP4 - Multieffect
2 - Electro Harmonics Phase shifter
3 - TC Electronic M300 - Multieffect
4 - DBX 166XL Compressor
5 - Waldorf D-pole (VST Filter)
Ik weet dus niet wat ik nog zou willen hebben omdat ik niet weet wat er allemaal voor lekkers is op dit gebied.
De Ensoniq heb ik pas, en ik ben benieuwd wat ik daar allemaal uit ga halen nog. tips welkom!
Phaseshifter heeft gewoon een heel mooi effect op strings en pad achtige sounds. die hou ik zeker!
Waar ik van af wil :
- behringer MDX2200 Compressor, Omdat ik hem niet lekker vind pompen.
- Yamaha Rev 500 Reverb, Omdat ik hem tunnelig vind klinken (gelukkig is ie al verkocht)
Op dit moment ben ik meer met hardware aan het stoeien en probeer van alles uit, maar ik wil niet steeds zelf het wiel uit moeten vinden. Dus als jullie tips hebben voor mijn hardware of over nieuwe hardware ...
Ik heb :
1 - Ensoniq DP4 - Multieffect
2 - Electro Harmonics Phase shifter
3 - TC Electronic M300 - Multieffect
4 - DBX 166XL Compressor
5 - Waldorf D-pole (VST Filter)
Ik weet dus niet wat ik nog zou willen hebben omdat ik niet weet wat er allemaal voor lekkers is op dit gebied.
De Ensoniq heb ik pas, en ik ben benieuwd wat ik daar allemaal uit ga halen nog. tips welkom!
Phaseshifter heeft gewoon een heel mooi effect op strings en pad achtige sounds. die hou ik zeker!
Waar ik van af wil :
- behringer MDX2200 Compressor, Omdat ik hem niet lekker vind pompen.
- Yamaha Rev 500 Reverb, Omdat ik hem tunnelig vind klinken (gelukkig is ie al verkocht)
)