Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lead in de intro klinkt te ver weg, geluiden zitten elkaar teveel in de weg, en ik heb zo het idee dat in je DAW alles vrolijk in 't rood staat.

Hoe voorkom je trouwens ''in het rood staan''? Ik heb de volumes ongeveer aangepast aan de volume van enkele proffesionele tracks. Het gekke is dat alle bestaande proffesionele nummers die ik open, in het rood komt te staan. Dus ik dacht dat het wel normaal was.
Ik vind het muzikale idee best leuk. Daar kun je leuk verder op bouwen. En met een goede mix kan het een prima track worden................ Keep it up!
Bij je eerste track moet je gewoon bepalen wat je als lead en background wilt hebben, en daarop gaan mixen. Je hoeft niet echt andere instrumenten te kiezen, je moet vooral anders mixen. Maar met deze 'nieuwe' instrumenten is je song veel minder sterk. 

Neeeeee, deze 'doet het niet'. Je eerste instrumentkeuze was echt OK.
Dit is nix.Bij je eerste track moet je gewoon bepalen wat je als lead en background wilt hebben, en daarop gaan mixen. Je hoeft niet echt andere instrumenten te kiezen, je moet vooral anders mixen. Maar met deze 'nieuwe' instrumenten is je song veel minder sterk.
Vind ik dan.![]()
Het was eigenlijk meer een expiriment met meer organisch klinkende sounds. Maar de 1e sound is de kant die ik op wil.