Korg tr-rack!!!!!!

Kun je misschien ook nog de Interface proberen, of een "te koop gevraagd", of het gedeelte van het forum hier (we hebben ook een Marktplaats, niet zo uitgebreid maar okee :) ).

Doe me maar een serieus bod, ik overweeg een grote studio opruiming en wellicht wil ik hem wel verkopen. Ik heb er eentje in nieuwstaat met doos, gebruiksaanwijzing en alles wat er nieuw bij zat er nog bij. Alleen in mijn rackje gehangen.

Die interface, marktplaats, tweedehands, etc. zijn helaas nooit up to date. Mensen hebben op de een of andere manier nooit het fatsoen hun advertentie na de verkoop eraf te halen. Alsof even op een linkje klikken al teveel werk is. Je ziet altijd bakken ads staan waarvan je weet dat ze al een onderkomen hebben. :stupid

Daar ben ik t dus volledig mee eens. Vrij frequent laten mensen hun advertentie weken,... of zelfs maaaaaaanden staan.

Ik heb al op 2 kandidaten gereageerd maar laat de ideeen stroom vooral niet ophouden.

Dankjulliewelallemaal. :biertje:

Dat is subjectief: ik vind jouw maximale bod namelijk veel te laag... Aangezien er 100 euro verschil zitten tussen jouw hoogste bod en mijn laagste prijs lijkt het erop dat we geen prijs overeen kunnen komen.

Goed... Ik ben de kwaadste niet en ik weet dat je hem erg graag wilt. Nu een eenmalig aanbod van het type nu of nooit : 50 euro boven op jouw max. bod (dat betekent dus dat ik ook 50 euro zak... we delen het verschil als het ware) en je mag hem op komen pikken...

Ik let ook altijd op de kleintjes maar de prijs is idd tussen de
600 en 700 Euro en is zeer redelijk voor een rack versie.:okdan:

Ik let ook altijd op de kleintjes maar de prijs is idd tussen de
600 en 700 Euro en is zeer redelijk voor een rack versie.

^^^^^^^Dat is leuk bedoeld maar ik heb al iemand die m voor €550,- wegdoet.:D

Gefeliciteerd :okdan: Zeker iemand met geldnood ;) Mocht de deal niet doorgaan om het een of ander, m'n aanbod voor je blijft staan natuurlijk...

Origineel geplaatst door mikeandrews
Gefeliciteerd :okdan: Zeker iemand met geldnood ;) Mocht de deal niet doorgaan om het een of ander, m'n aanbod voor je blijft staan natuurlijk...

Dat hoeft niet perse chef. Voordat ik m zelf nodig had, heb ik m wel vaker in die prijsklasse gezien.

Maar zoals gewoonlijk wordt de zoektocht bemoeilijkt als je iets echt nodig hebt. Hopelijk is geluk t geluk nu wel aan mn zijde. Want anders,..... :maffia:

Laatst gewijzigd:
Back