synth trackje in HQ

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Vanavond ff bezig geweest met m'n P08 en Nepheton
gewoon maar eens wat gaan spelen met wat lekker tegendraadse ritmes.
vond het wel grappig klinken met een lekkere dynamiek :D

Niet veel origineels, een lelijke beat en het compleet plaatje klopt gewoon niet.
Tis geen trance, en al helemaal geen track, zoals ik l aangeef wat gefreewheel met m'n P08 ;)

"kloppend" maken kan heel makkelijk door de clap op 2 en 4 te zetten ipv 1&3 en de de lead 1/16 naar voren te schuiven, but what's the fun of that.?

Ik vind de progressie / arp wel leuk, het ritme kan heus wel, zo experimenteel is dat ook weer niet.
Maar! Als het geen dance is, waarom plet je dan de drums als een tros overrijpe tomaten?
Niets mis met een beetje compressie, maar op het moment dat het gewoon vervelend zit te 'klikken' doet het meer kwaad dan goed, zeker in een wat meer relaxte track.
Je hebt de mooie gear ervoor al in huis, nu de knopjes range nog even in de vingers krijgen. D.w.z. die kunnen ook op iets anders dan 0 of voluit. :eureka:
Een Ferrari rijd je ook niet altijd vol in de rode toeren, ook al is het een mooie wagen en kan-ie het best. Maar goed, ik neem aan dat je dat wel snapt, toch.

Leuk trakkie, alleen de kick/drums zijn wel een tikkeltje te (zoals Hanz al aangaf) naar mijn smaak.

Eens heren, klonk vanochtend al weer heel anders, mag wel wat meer laid back die 808

k'vinnum een beetje *gaap* eigenlijk... t'is niet heel erg slecht maar klinkt meer als quasi 1 van de allereerste serieuze probeersels, een beetje zoals begin jaren 90 voor het eerst met cubase 2.0 een liedje in elkaar ketsen met een paar kazige modules ofzo... een clap op 1 en 3 is nutuulk ook niet el revolución...

Tis geen trance, en al helemaal geen track, zoals ik l aangeef wat gefreewheel met m'n P08 ;)
geen trance of zelfs geen track, het is niet veel dus... waarom post je dan iets waar men ook niets zinnigs over kan/mag zeggen?
"kloppend" maken kan heel makkelijk door de clap op 2 en 4 te zetten ipv 1&3 en de de lead 1/16 naar voren te schuiven, but what's the fun of that.?
wat was dan eigenlijk wel de fun om het zo te doen zoals het nu is?

Ja da's waar, maar probeer meestal wel aan te geven waar het dan volgens mij aan schort, anyhow met de progessie ga ik binnenkort nog wel ff verder

Back