Ome P: Magix uitpoep tread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Als het maar de nummers toch "online" blijven wel, anders is het een spammerij denk ik. Ik vind het zelf niet leuk dat er sommigen privileges krijgen om wille van "veel" posten met zero inhoud.

Sorry dat ik een zeurige mening post (met alle respect aan Phochos) maar dat wou ik even kwijt.
Er gebeurd zoiezo niet bizar veel hier op 't tracks forum afgelopen dagen, dus ik zie het probleem niet. Verder boeit het me niet zo veel aangezien kut muziek gewoon kut muziek blijft.

Er gebeurd zoiezo niet bizar veel hier op 't tracks forum afgelopen dagen, dus ik zie het probleem niet. Verder boeit het me niet zo veel aangezien kut muziek gewoon kut muziek blijft.

Ik ook niet en de posters blijkbaar ook niet. Ik ga niet mee met de discussie trouwens.

Ik plaats zelf ook geen "PabloDeMode's greatest hits" (I wish if I could :D)om alles in een thread te gooien en twee dagen later de tracks verwijderen om verder te posten.

Ach laat maar... Phochos doet zijn werk goed zo, ga maar door :luv:

Ik plaats zelf ook geen "PabloDeMode's greatest hits" (I wish if I could :D)om alles in een thread te gooien en twee dagen later de tracks verwijderen om verder te posten.
Oh, daarvoor gebruik ik synthforum nou juist, een soort van dumpert.nl maar dan voor muziek. Helaas heb ik het probleem dat ik niet genoeg muziek produceer per dag.

tis een fenomeen.
respect daarvoor.
kan zelf het tempo niet bijhouden, maar toch :
respect

om alles in een thread te gooien en twee dagen later de tracks verwijderen om verder te posten.
ik denk dat ome P zijn eerdere nummers alleen maar het 'delete' omdat soundkloot maar een beperkte ruimt geeft...

(Met alle respect aan Phochos)

want dat is schijnbaar een om de x berichten verplicht berichtje in deze draad

dit is geen uitpoepen van tracks meer, maar met alle respect, een constante, met alle respect, diarree, de tip heet norit.

doe het hem eens na.
we kunnen wel lopen afz**ken, maar als het dan zo eenvoudig is, doe het dan toch gewoon . start een treat op en spuug je gal uit....

genieën zijn altijd miskent in nederland.
ben kramer zei het al : niet ik ben de verliezer, de jury is de verliezer
vader abraham, gerard cox, geniaal in hun genre ( kunnen jullie door een waterkraan, alle doden in cadans en achteraan loopt frans ), allemaal miskent en verguisd
neen, neem dan de belgen zij weten hun grootheden in waarde te schatten. een fenomeen als eddy wallie wordt op handen gedragen.
respect.

Als het maar de nummers toch "online" blijven wel, anders is het een spammerij denk ik. Ik vind het zelf niet leuk dat er sommigen privileges krijgen om wille van "veel" posten met zero inhoud.

Sorry dat ik een zeurige mening post (met alle respect aan Phochos) maar dat wou ik even kwijt.

Zo nu en dan is het niet meer up te loaden omdat mijn taks dan vol is, zodoende moet ik dan wat oudere tracks (van 4 dagen of meer terug) ervan af gooien. Anders moet ik extra ruimte erbij kopen, kan natuurlijk maar is wel weer iets van 30 euro.

Phochos

Ik zal voortaan nog maar één of twee nummers per dag uitbrengen. Wellicht dat er dagen bij zijn dat ik niets plaats, maar dan zal ik toch het aantal beperken bij twee.

Phochos

Zo nu en dan is het niet meer up te loaden omdat mijn taks dan vol is, zodoende moet ik dan wat oudere tracks (van 4 dagen of meer terug) ervan af gooien. Anders moet ik extra ruimte erbij kopen, kan natuurlijk maar is wel weer iets van 30 euro.
kan je niet ook nog ende er bij naast een "ome_phooch" aanmaken dan?
(hoewel, je moet dan wel steeds switchen tussen beide qua inlog, maar scheelt wel 30 euro nutuulk)

als je kortere nummers maakt, of de beste stukjes eruit knipt , met fade in en uit en max 2.30 kan je ca 3-4 maal zoveel nummers kwijt .

Laatst gewijzigd:
is het daarbij wel mogelijk om magix er zulke korte uit te laten poepen dan?
dat heet toch afknijpen :D

( goh de drolletjes zijn verdwenen ..., er bestaat geen verwijderknop meer, wel een heuse verwijderservice ;) )

Zoals de rest van de mortalen, een thread per nummer, en laten gaan met commentaren.

Ik produceer meer tracks dan wat ik post maar ik gooi geen 100% van wat ik doe, slechts 5% is te delen met redelijk resultaat en de andere 95% is (dat weet je wel).

Toch heb ik een tip voor Phochos, met alle respect: doe het via youtube, je kunt zonder gezeik van betaalde accounts een track uploaden (geen limiet). Het nadeel is dat er niemand een track kan downloaden vanaf daar met goede kwaliteit, maar desnoods plaats je een link naar een server voor geïnteresserden. Je krijgt synthforum fans en nog fans uit de hele wereld en je tietel verandert vanaf "miskend talent" naar "beroemheid". Maar moet je rekening houden dat er alle "administratie werkzaamheden" ook tijd kosten en dat wil je wellicht besparen voor het maken van muziek.

ONE CAN DREAM!!!

Laatst gewijzigd:
( goh de drolletjes zijn verdwenen ..., er bestaat geen verwijderknop meer, wel een heuse verwijderservice ;) )
hey, da's handig! ...kan ik die service ff van je lenen trouwens voor de K-draad zodat ook daar het dubrodoekje ff langs de attachment tax van alle groten der kut kan worden geveegt? :koffie: overigens wel weer vreemd, ik klik op 'ga naar laatste post' en kom dan uit, met alle respect, op de laatste post van pablo...
Ik produceer meer tracks dan wat ik post maar ik gooi geen 100% van wat ik doe, slechts 5% is te delen met redelijk resultaat en de andere 95% is (dat weet je wel).
ja maar daar kan P niets aan doen nutuulk, met alle respect, dat komt door dat vervloekte magix :D
Toch heb ik een tip voor Phochos, met alle respect: doe het via youtube, je kunt zonder gezeik van betaalde accounts een track uploaden (geen limiet). Het nadeel is dat er niemand een track kan downloaden vanaf daar met goede kwaliteit, maar desnoods plaats je een link naar een server voor geïnteresserden. Je krijg synthforum fans en nog fans uit de hele wereld en je tietel verandert vanaf "miskend talent" naar "beroemheid". Maar moet je rekening houden dat er alle "administratie werkzaamheden" ook tijd kosten en dat wil je wellicht besparen voor het maken van muziek.

ONE CAN DREAM!!!
dat is idd een goed idee... alleen vind men enkel ende alleen muziek op jijbuis niet zo heel interessant denk ik, dan moet 'ie er ook video's bij ketsen en ome phooch met alle respect kennende zullen dat over het algemeen gescrambelde 'vergeten aan te kleden' foto's of een hemel met sterren worden :P

Laatst gewijzigd:
Ik breng alleen een oplossing, nu kom je erachter dat het (ook het maken van K nummers, hoe dan ook) [tracks produceren] meer is dan willekeurig iets posten.

Nu weer ontopic please!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back