Hoeveel gekker kan het nog worden - deel 2

Ik weet wat jullie lopen te zeuren, maar ik heb 6 van die USB kabels liggen.
En echt, geloof me, mijn studio klinkt 10x beter.
Het kost wat, maar dan heb je ook wat.

@matthew: zou ze wel in de beton leggen, de kranten staan vol met kabeldieven dees dagen.

heb zelf met beperkte middelen ook al m'n akoestische problemen opgelost : wij plakken hier onze gebruikte koffiepads tegen de muren ..

je kan de dark roast wel afwisselen met hier en daar wat normale pads.
daarvoor moet je wel eerst genoeg koffie drinken om de juiste plaats te bepalen.

:koffie::koffie::koffie::koffie::koffie:

:koffie:

je kan de dark roast wel afwisselen met hier en daar wat normale pads.
daarvoor moet je wel eerst genoeg koffie drinken om de juiste plaats te bepalen.

een enkele op het voorhoofd geplakt , doet wonderen bij nearfields . het is alsof je er midden in zit !

Zit alleen nog te twijfelen over het merk, heb het idee dat de DE pads toch meer de orginele accoustic weergeeft.

ik gebruik hema, erg goed

een enkele op het voorhoofd geplakt , doet wonderen bij nearfields . het is alsof je er midden in zit !

toptip, ga ik doen....

Had je dit niet eerder kunnen zeggen Sunny?
Die kabels van mij klinken wel goed, maar veel minder dan drie pads op mijn voorhoofd.
pff...

ik heb pas een vintage Artifort bureaustoel gekocht voor in de studio, scheelt ook een hoop zeg. alles klinkt instant een stuk beter, breder stereobeeld, strakker laag, hoog is minder schel, toch transparant.

Hai-end kabel:

attachment.php

Leverbaar in 1,5 en 2,5 mm2 in diverse kleuren!
Gebalanceerd of ongebalanceerd.
Ook verkrijgbaar met gele mantel.

Te koop bij de betere bouwmarkt.
Geadviseerd door de erkende loodgieter!

Attachments

• DSCF1798.JPG
    DSCF1798.JPG
    113,3 KB · Bekeken: 159
Lijkt mij trouwens erg slecht voor het USB chassis waar deze stekkers in gaan. Komt veel te veel spanning op te staan met zo'n dikke kabel. Mag je wel een fixatie voor maken...
Die zullen ook wel bij die vent te koop zijn voor 600 dollar per stuk...

Hoe debiel moet je zijn voor je je kind aan zo iets blootstelt? Dan kan je wel veel spullen hebben staan maar dan weet je er dus blijkbaar geen moer vanaf :stupid

+1

Goed bezig inderdaad.......................

Back