Graag uw commentaar - Nieuwe Anders Niemand track

Spa

Breekpunt
Ik heb hier een track waar ik al een tijdje aan werk. Ik weet nog steeds niet of ik nou tevreden ben over de mix van deze song. Ik heb hem nou zo vaak gehoord dat ik het ook ff niet meer weet. Ik heb hem ook gelimit en vraag me af of hij nog meer kan hebben. Gevoelsmatig is hij niet zo hard als andere hiphoptracks. Ik hoef de loudness war niet te winnen maar vind hem toch aan de zachte kant.

http://www.andersniemand.nl/48hour/Anders Niemand - Masterclass.mp3

Anyway: ik hoor graag jullie commentaar/tips/adviezen/flame wars etc!

van 1.11 tot 1.13 stoort er iets op mijn iMac in jou nummer. Ik hoor het wel vaker maar toen viel het mij erg op. Verders vind ik het allemaal erg fris klinken, heb niet zoveel met hiphop maar vond het boeiend genoeg om het af te luisteren. Wel grote pauzes af en toe maar dat zal wel de bedoeling zijn.

Gave track:)

Kan het dat er relatief weinig hoog in zit?
Dat er wat transienten teveel op de achtergrond staan?
Misschien is dat wat je mist als je klaagt over de luidheid van de track.

Ik vind het een toffe track!

Ik vind de productie erg lekker en de clip ook mooi.

Wat ik niet snap is dat rappers het na jaaaaaren nog steeds presteren hele tracks, zin na zin, vol te rappen met de boodschap dat zij, hun tracks of hun stad toch echt wel de beste en de coolsten zijn. (Ik hoorde een paar opmerkingen over niet braggen en boasten, maar dat was gericht tot anderen dan zijzelf.)

Jammer. Alleen daarom ben ik na het eerste couplet afgehaakt...

Interessante sounds
Persoonlijk snap ik de keuze van de kickdrum en snare niet helemaal; ze hebben niet zoveel met elkaar te maken (kick is dik met veel hoog, snare klinkt vrij dun en mono). Verder prima werk., Inderdaad boeiend genoeg om te blijven luisteren

Back