Ableton live 8 of Ableton live 8 suite

analogicbear

LSD Flesh of the devil
Beste Forumleden,

Wat is het verschil tussen Ableton Live 8 en Ableton Live 8 Suite.

Alvast bedankt!

met Live 8 suite heb je alles en met live 8 heb je minder dan alles.

Bedankt!! voor de positieve reacties

In dezelfde tijd dat je het berichtje hier hebt geplaatst zou je even naar de site van ableton kunnen gaan en daar kijken. Staat het ongetwijfeld piekfijn uitgelegd.

in dezelfde tijd dat jij dit berichtje tikte had je het ook even gewoon kunnen uitleggen bijdehand :kont:

in suite zit een library met alle soundfiles.

Je gaat er dan vanuit dat ik het verschil weet, aangezien ik altijd de 'freeware' suites versies gebruik weet ik het verschil niet eens..

dus je gaat op elk topic waar je geen verstand van hebt een reactie plaatsen dat je ook op google kan zoeken :stupid

Ableton Live 8 is de 'kale' versie met enkel de essentiƫle zaken. Qua instrumenten heb je dan de Impulse (soort drumcomputer/sequencer) en de Simpler (een sampler apparaat)

Ga je voor de Suite versie, dan krijg je tal van instrumenten erbij (bv. collision, analog, tension etc... MAar die heb je niet perse nodig als je over VSTi's beschikt.

Daarnaast krijg je er een flinke library met geluiden bij.. Maar goed, het is geen gemis om dat niet te hebben (er zijn tal van sample cd's verkrijgbaar. Zowel gratis als commerciƫle mogelijkheden)

Op de site van Ableton kan je zo zien wat je krijgt als je Live bestelt of de Suite versie..

http://www.ableton.com/pricing

Ableton Suite 8 = Ableton Live 8 + Sampler + Operator + Amp + Collision + Tension + Electric + Analog + Drum Machines + Latin Percussion; boxed version additionally includes Essential Instrument Collection 2 + Session Drums)

Back