Nieuws van Nord?

Heel leuk om overal pch2 filetjes bij te doen, maar 99% van de forumlezers heeft er natuurlijk helemaal niets aan. Doe dan even de moeite om er een geluidsvoorbeeldje bij te maken of handel het in de privesfeer af, zou ik zeggen :frons:

Misschien werkt ie wel in de G2 demo (kan dat nu niet testen) http://www.clavia.se/products/nordmodular/demo.htm
dan heeft iedereen wat aan die bestanden.

Van mij mogen mensen best berichten posten die maar voor 1% van de bezoekers relevant zijn, dat is volgens mij de kracht van een forum als deze. Maar laten we niet teveel off topic raken ;)

Misschien werkt ie wel in de G2 demo (kan dat nu niet testen) http://www.clavia.se/products/nordmodular/demo.htm
dan heeft iedereen wat aan die bestanden.

Van mij mogen mensen best berichten posten die maar voor 1% van de bezoekers relevant zijn, dat is volgens mij de kracht van een forum als deze. Maar laten we niet teveel off topic raken ;)

(sorry voor ot) Ik wil ook wel eens meeluisteren of die patches een beetje goed zijn, de editor kan ik hier niet installeren. En met een beetje meer moeite (geluidsvoorbeeldje maken) moet dat makkelijk kunnen. Voor jouw visie is ook wel wat te zeggen, maar dan zou ik zeggen doe dat dan in een eigen topic.

... En met een beetje meer moeite (geluidsvoorbeeldje maken) moet dat makkelijk kunnen.
Ik deel dezelfde mening. Wel spijtig, dat de patches in de demo somtijds anders klinken dan op de hardware, aldus sommige forumleden.

OT : mooi ding, maar voor 'niet-drummende' NM G2 gebruikers mogelijk wat overbodig.
Eindelijk nog eens een drumdoos zonder samples. En ... ze klinkt goed vind ik, maar stereo had beter geweest (is toch mono dacht ik hé ?).

Hij was oorsponkelijk voor de NM, daarna voor de hardware G2, nu Demofriendly gemaakt.
Het leek me interessant omdat de nieuwe drumbak erg G2 klinkt. Dus erg ON T. Aangezien de demo gratis is te downloaden ga ik niet 5 klankjes opnemen terwijl je met deze pch zelf 1000 mee kan maken.
btw, mn NM pch was triggergevoelig EN kon ook via audio in getriggert worden. Maar dat kan je zelf bouwen.

Ja, in het iPad-topic ;)

Ik zit even te denken aan wat gaatjes in de markt:
Misschien een NordStudio, een NordArranger, een NordLeadtar (keytar)... :)

Wat ik van de NordDrum niet snap is dat er maar één mono uitgang op zit. Hoe wil je dan de klanken apart van elkaar bewerken? De bassdrum behoeft geen galm, maar de snare weer wel. Als dat ding nou vier outputs had...

Back