Ik heb de pinnetjes van een Heather opnieuw laten vloeien, en wat connectors losgehaald/opnieuw ingeprikt.
Hij doet het nu al de hele dag, zelfs als ik het kabeltje waar die eerst van af sloeg flink heen en weer gesjord word.. Ik zie het wel als ie weer moeilijk gaat doen.
Bij wijze van test moest ik vandaag de hele middag de Juno 60 aan hebben staan en er mee werken om er "zeker" van te zijn dat ie het weer doet.
Hier hoe die het doet:
Ik weet het niet met dit nummer... Er is iets mee maar ik kan mijn vinger er niet opleggen wat het precies is. Moet elke keer dat ik hem luister weer wennen aan de basistonen.. En met de biet moet sowieso anders en beter in de mix.
Sugesties?
Gaat goed hier, ben al hardop aan het denken op het forum...
Okay, ik ben er 99,99% zeker van dat het defect door het stukkende kabeltje naar panel board B komt. Ik heb het kabeltje nu anders in de synth gelegd en hij doe het helemaal naar behoren..
Nu ie toch open is meteen maar eens opzoek gegaan naar een Extern Signal In voor de Chorus.
Aangezien je een signaal nogal snel te hard de Chorus in stuurt lijkt het mij het handigst als deze voor de HPF en VCA binnen komt zodat deze nog een beetje geconditioneerd kan worden voordat hij daadwerkelijk de Chorus ingaat.
Ik dacht zo:
Maar helaas. Als ik het zo aansluit hoor ik het externe signaal niet. Niet bij de synth zelf maar ook niet als ik de VCO's uit heb staan. Haal ik het kabeltje waar het originele signaal mee word aangeleverd aan het Chorus bord eruit hoor ik het externe signaal wel.
Iemand een idee? Het lijkt toch zo te moeten kunnen...
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.