Alpha Juno, wow wat een klank!

De CEM3396 is meer dan een filter, 't is een volledige synth met twee DCO's met waveshape mogelijkheden. Ik voorzie die gewoon als extra signaalpad in de Juno, zijn eigen DCO en filter worden dus niet vervangen, wel zal de DCO van de Juno ook door het signaalpad van de CEM3396 kunnen gejaagd worden. Die resonance potmeter voorzie ik ook, maar da's maar een kleine wijziging (ook een pot voor de filter frekwentie trouwens).
Ik probeer vandaag nog aan de slag te gaan met het maken van een experimenteer print voor de CEM3396 (ik heb er 8 op de kop kunnen tikken), van zodra daar iets uit komt maak ik een aparte thread.

Maar we hebben nu toch u-HE Diva?!? klinkt nagenoeg gelijk
ja nee dan krijg je allemaal van die mietjes die met 1 druk op de knop 5 hoovers onder elkaar knallen, da's nep en klinkt allemaal hetzelfde...
nee, laat ze zelf maar op een echte juno de boel vanaf scratch inproggen... :D

Beloften maken schuld Spriet2000.
Als jij die bewuste patch alhier plaatst zal ik ook eens wat geweldige patch data's plaatsen.
We zijn er toch om elkaar te helpen niewaar :engel:

die is er niet op de ajuno

Wow merci monotron, ik vond 't ook ni,,
De Chord instellingen zijn onbruikbaar in de mijne,, mss dat een reset wel beterschap brengt..

IK moest zelf ook wel even zoeken, want ik vond een aantal sites waarop stond dat er geen reset mogelijk is op de alpha juno.
Ik wist het echter zeker, dus uiteindelijk toch gevonden ;)

Vergeet niet je geluiden even weg te exporteren voordat je het doet anders zijn ze foetsie!!

Attachments

• ezalpha.zip
    885 KB · Bekeken: 115
  • Alpha dial.zip
    11,1 KB · Bekeken: 137
Back