Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Track met de MKS50 is af:
lang leve de system exclusive(namen zijn meestal : aat the, bat the, cat the, etc, lang leve de alpha dail idd)

Ik vind eigenlijk dat hij 3 DCO's heeft, want je hebt een pulse, saw en variabele sub die gelijktijdig actief (kunnen) zijn.die ene osc.

Of zie ik dat verkeerd![]()
Track met de MKS50 is af:
Leuk gedaan! Heb je filter en envelop met automation gedaan of met de hand tijdens opname / samplen?
idd, maar volgens mij zit er geen Checksum Byte bij,,ls ik het goed begrepen heb stuurt de PG 300 nl. allerlei moeilijke Roland sysexdata uit

Ja, want die drie golfvormen kunnen niet op verschillende toonhoogtes spelen. Ze worden gewoon uit elkaar afgeleid. Waarschijnlijk saw -> comparator (pulse) -> deler (sub), dat is wat de meeste synths doen omdat het erg goedkoop is in hardware.
idd, maar volgens mij zit er geen Checksum Byte bij,,
en tja, je kan de MPRESS Controller Message gebruiken om de filter te automatiseren...![]()
![]()
tja, maar dan ni met den echte MPRESS maar met de MPRESS ctrl message...Ja da's waar ook joh

1 comperator maar? en hoe zit het dan met de pulse width?Ja, want die drie golfvormen kunnen niet op verschillende toonhoogtes spelen. Ze worden gewoon uit elkaar afgeleid. Waarschijnlijk saw -> comparator (pulse)
ah nutuulk, en da's dan ook meteen de reden waarom er sowieso altijd een zaagtand aanwezig is op synths met PWM mogelijkhedenDoor de treshold van de comparator te wijzigen, wijzig je de pulse width.