Jomox Xbase999 VS Roland TR808

vcovca

NOXGENUS
OLA!

Ik vroeg me af of er mensen zijn die de TR808 en de Xbase999 naast elkaar hebben gezet en eens goed geluisterd hebben naar de verschillen. Ik heb m'n 808 al kei lang, maar vraag me soms af of er meer is na de 808... MIDI bijvoorbeeld zou handig zijn, maar ook meerdere drum kits zijn misschien wel eens leuk.

Ik weet nie zo goed.. maar zou ik er erg veel spijt van krijgen om m'n 808 te verkopen en 'n 999 te kopen?

Een 999 is vet maar ik zou liever een 808 hebben.
808 is qua sound gewoon super herkenbaar en altijd goed.

Een 999 is experimenteler, eigen sample 's te gebruiken etc
Qua seuencen zal meer mogelijk zijn etc. Maargoed, ik werk uiteindelijk liever met soft.

Ik zou gewoon de 999 eens proberen en kijken of de groove en sound je aanspreekt en uiteindelijk zal de 999 meer dan de 808 kunnen echter wordt de 999 nooit een 808

Hmmmmmmm.... zit ook al met R-ond en Ro op Facebook erover te lullen... moeilijke keuze.

Ik zou die 808 lekker houden,,, volgens mij ga je echt spijt krijgen als je hem de deur uit heb gedaan.... gewoon even doorsparen voor die Jomox als die het echt waard is.

heb 999 gehad, wel leuk, maar ook midi issues, wel heel andere sound dan 808, lekkere lompe plok kick en reso hats

Back