En leuk dat je over David Icke begint want ik had net op Facebook een stuk geschreven waarom ik me twijfels bij die vent heb hehe
Twijfel je nog aan die psychotische antisemiet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En leuk dat je over David Icke begint want ik had net op Facebook een stuk geschreven waarom ik me twijfels bij die vent heb hehe
Twijfel je nog aan die psychotische antisemiet?

Ik heb soms ook me twijfels bij jouw maar moet ik dan ook gelijk een stempel psychoot op je voorhoofd drukken?
Relax![]()
en je hoeft mij ook niet belachelijk te maken
Zou het wat zijn als gebruikers van TPB en andere sites een petitie opzetten met het dreigen om internet providers op te zeggen als ze gehoor geven aan de uitspraak?
Misschien dat providers dan samen een zaak tegen Brein aanspannen omdat ze bang zijn dat het aantal abonnees terugloopt.![]()
En natuurlijk worden de bankiers en de regering ook weer beschuldigd van alle ellende (zoals een echte Nazi behoort te doen, alles afschuiven op een ander).
tjek IMDB, ik weet niet of inside job op youtube staat...
Maar cooluh film hoor.... "this interview is over" hahaha teringlijers....
B.v. die Paulsen, die kon even zijn goldman sachs aandelen belasting vrij incasseren omdat hij minister van financien werd in de VS...... niet erg integer.... en hoogleraren die ook gewoon commisaris zijn bij Goldman Sach of welke andere bank ook.... een bank zou gewoon van de staat moeten zijn.
Dan kan de staat zelf geld uit niks genereren, die natuurlijk wel terug betaald moet worden echter zonder rente.....
Ik geloof niet dat een landsgrens bepaalde bevolkingsgroepen weerhoudt van het zichzelf rijk graaien middels zaken als belastingfraude, steekpenningen, vriendjespolitiek, afpersing, met meerdere petten op als bestuurslid zitten, etc...
Misschien hier niet zo grootschalig als in de USA, maar ik denk dat het naïef is om te denken dat het hier in het och zo fatsoenlijke Nederland niet kan gebeuren... Daar waar mensen geld beheren, ontstaat automatisch graaicultuur.
Het blijven uiteindelijk gewoon mensen die allemaal oud worden, problemen hebben, stress ervaren en dood gaan.
Hoe zat dat ook alweer met die gast van Buma een paar weken geleden? DSB bank? lees dit maar eens
nou verwijt je iemand een eenzijdig beeld te hebben door hem woorden in de mond te leggen die niet overeen komen met zn eigen woorden... en daar ga je dan op reageren op een zeer eenzijdige manier.
lekkere strategie m-h!
ik vind het fijn dat je wat milder en genuanceerder bent geworden![]()
Stel, dit gebeurd alleen in de US. Dan moeten wij nog steeds de bail out betalen.
Onze pensioenen bv gaan er dan nog steeds aan. En meneer Paulson heeft nog steeds zijn honderden miljoenen. Die sopa act zal dus hier ook invloed hebben. Er zou vast wel een evenwichtigere wet gemaakt worden waarbij de makers toch geld verdienen en het internet toch vrij blijft.
Jajaja, rijke mensen, bankiers en politici zijn allemaal corrupt en zijn allemaal lid van dezelfde "vereniging" waar ze elkaar "dingen" toe schuiven. Tjonge jonge wat een extreem negatief wereldbeeld zeg. En jij weet natuurlijk dat dit waar is omdat je een paar filmpjes op youtube hebt gekeken of een paar films ZONDER dat je er echt bij bent geweest, heel knap.

Haha, dat laatste stukje vind ik in het zelfde straatje passen als "wie niet met ons is, is tegen ons" of "de duivel zijn beste truuk, is dat het mensen laat geloven dat hij niet bestaat". Maargoed, denk jij dat jij de centjes van andere beter kan beheren?
Met BUMA houd ik mij niet bezig, enkel is die DSB bank ellende pas begonnen NADAT een of andere journalist, of psuedo econoom opgeroepen had tot een bankrun bij de DSB. Die man had vast dezelfde idealen als jou, en kijk wat er van gekomen is; een grote hoop ellende.
Conclusie, je praat alles en iedereen na die het "er niet mee eens is".