verwijzing naar MUSO en kornuiten voldoet daar prima aan (hoe ludiek die ook verpakt is)neen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
verwijzing naar MUSO en kornuiten voldoet daar prima aan (hoe ludiek die ook verpakt is)neen...
Die andere input kan me vanuit je verklaring wel bij aansluiten, begrijp je beweegredenen en respecteer die ook wel.Een tip zie je als een aanval, dan is de discussie idd vrij lastig.
Daarboven heb ik nog wat andere dingen geschreven, maar kijk maar joh, zie maar wat je er mee doet.

Nee, zo van jij wil een Moog dan produceren we die gratis.
In die zin is privé bezit dan ook steeds minder van belang. (sta je vrijer om het te houden, weg te geven of uit te lenen)
Nou is je volgende vraag: "gratis What the .... hoe dan?"
Die vraag laat ik open maar zal een kleine tip geven... zoek op google, dogpile, bing of wat je ook gebruikt naar "resource based economy" en je zult het nodige aan informatie vinden.![]()

ik ben tegen, omdat de amerikano´s alleen maar meer macht willen hebben om internet volledig onder hun controle te krijgen.
heeft absoluut niets te maken met auteursrechten ed.
![]()
Kijk, dat vind ik weer een ander interessant gegeven, die mensen die vinden dat hun werk gekopieerd mag worden hechten vaak ook weinig waarde over het algemeen aan dat betreffende eigen werk. (vaak bij gebrek aan tevredenheid over dat werk)
WOW...anarcho syndicalisme....+1000
lees gelijk ook FF Bakunin, Kroptkin, Proudhon en onze eigen Nieuwenhuis.
(of zoals de amerikanen zeggen OMFG) 
What a bunch of BS(of zoals de amerikanen zeggen OMFG)
Blackout, wedden van niet?!?![]()

waarom post je nou zo'n video terwijl je t in 3 zinnen kan samenvatten