Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

kan niet snel genoeg komen... daag rapidshare, piratebay, mega upload.... private torrent trackers, newsbin header hosters....... FUCK YOU LAME LEECHING PIRATES (amerikaans enough for you
)Ik ben zelf tegen SOPA.
Ik vind bezit op muziek, film etc onzin.
Muziek is muziek en dat verspreid je omdat je wilt dat het gehoord wordt.
Muziek maak je niet in om geld te verdienen dat is bijzaak tenminste zo zou het moeten zijn in mijn ogen.

Nou, da's weer het andere uiterste.
Werk moet gewoon betaald worden, ik ken ook geen bouwvakkers die voor niets huizen bouwen of fietsenmakers die uit liefde je fiets repareren ipv voor geld.
Ben zelf tegen S.O.P.A. en groot voorstander om internet zo vrij mogelijk te houden.
Ik vind bezit op muziek, film etc onzin.
Muziek is muziek en dat verspreid je omdat je wilt dat het gehoord wordt.
Muziek maak je niet in om geld te verdienen dat is bijzaak tenminste zo zou het moeten zijn in mijn ogen.
Joss Stone - positions of the copyright industries are not necessarily shared by the artists - YouTube
Jee, ook een lekker naieve reactie zeg.
Misschien kun je dan ook uitleggen wie de tig- tienduizenden euro's gaat betalen die het kost om een echt goede productie te maken. En waar leeft de muzikant dan van die één of twee jaar bezig is met het maken van een grandioos album? Ga jij die onderhouden.........
En wat dacht je wat het maken van een fatsoenlijke speelfilm kost. En hoeveel mensen daarmee hun brood verdienen. Verdienden in jouw geval. Dadelijk allemaal werkeloos. En geen films meer.............
Ook wat te kort door de bocht van mij natuurlijk, maar toch komt het daar wel zo'n beetje op neer.
Mij lijkt het nog steeds het gemakkelijkst om gewoon een goed uploadverbod in elkaar te schroeven en dat ook te gaan handhaven. Maar buitenlandse sites blijven dan een probleem. Die moet je idd wel plat kunnen leggen als het te erg wordt.