Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Leuke klus om die in de auto te krijgen.., hoop niet dat hij eenmaals thuis aangekomen door een trappengat heen moet!
Wat een gigantisch apparaat zeg!

De Dayner komt uit Asten, Noord-Brabant. Is tot de kerst gebruikt in een nu weg-bezuinigde jongeren-centrum om (onder begeleiding zei men) lokale bands op te nemen.
De wedge is een metalen bak. 1 mdf hoek is wel beschadigd. Ik kreeg nog een lege 42 desktop frame erbij, maar de studio chassis is wel luxe.
Morgen gaan we installeren en kan ik testen. Hij zou een paar jaar geleden door een oud philips man nagekeken zijn. Vooral hopen dat de masters een beetje in orde zijn, dat is wat bij mijn huidige Dayner niet goed zat. Dan kan ik tenminste wel al spelen ermee en langzaam aan optimaliseren.
Zitten inderdaad een stuk of 5 patchbay modules los bij. Allemaal splits verder en 8 in-lines. Wat ik wel vreemd vind is dat er maar 1 aux-return module bij zit met 4 stereo returns. Was het gebruikelijk om kanalen in te zetten als returns in studio omgevingen?

)Is dit die van marktplaats? waar ook een custom behuizing bij zou zitten?
Ben ook heel nieuwsgierig naar een foto als je het potenstel eronder heb zitten.... of kreeg je die er niet bij? mocht je deze wel hebben... fotootje!!!
Ik heb vorig jaar van een forumlid ook een Dayner overgenomen (59frame) opgeknapt met een potenstel van Ikea en (zelfgemaakte) houten zijkanten lijkt ie net echt
Wel heb ik hier en daar een "storing" , zeer waarschijnlijk van de flat-cable.
Hier laat ik eind februari DSA voor komen, bij mij thuis want dat ding gaat nier nog eens de trap af en weer op.
Zodra ik hier een (totaal) kosten plaatje van heb zal ik het op het forum posten, ik denk dat een hoop mensen nieuwsgierig zijn naar deze kosten.
Wat ik wel al weet is dat ik ZEKER of minstens net zoveel kwijt ben voor revisie als voor de aanschaf maar daarna is ie weer tip top!!
Veel plezier ermee!! ik vind het lekkere tafels!
Foto van die van mij: (toch wel trots)

maar voor 1.000 euro kan die dus al wel een "grote beurt" krijgen
kijk als je zo'n tafel koopt dan moet je denk ik voor aanschafprijs en restauratie toch wel zo'n 3K a 4K euro uitrekken
je gaat niet 1.500euro uitgeven om dan met een ploppende en krakende tafel te blijven zitten toch?