Dayner 42 studio chassis!

Heej Dender wordt de Dayner master, ik contact je wel als ik de mijne wil servicen. Misschien dat ik het zelf aandurf met wat sturing, of ik drop hem bij jou..

..en ik me maar afvragen waar die Matana Teknik vandaan kwam met zn 5000 posts.

mn tafel doet het weer!

DSA stelde dat ik van 4 uur werk uit moest gaan (55 ex/uur) en na Bikkel zn verhaal ben ik een beetje huiverig. Plus dat zij in Apeldoorn zitten.

Zou het daarom weer niet laten. Wat ze gedaan hebben lijkt wel goed gedaan te zijn. Alleen moet je wel duidelijk zijn dat niet eerst de hele tafel gecheckt moet worden.

Bij mij was cult 100 euro kwijt ex btw....scheelt een slok op een borrel..}:|

Heej Dender wordt de Dayner master, ik contact je wel als ik de mijne wil servicen. Misschien dat ik het zelf aandurf met wat sturing, of ik drop hem bij jou..

Bring it on honey8o

@Bikkel

Heeft DSA ook pots vervangen bij jou? Zoja, wat zit er nu in 8~

kheb trouwens een broodje meegegeven aan een studio technicus die ik ken. Hij zei ook meteen dat het moeilijk zou worden, maar ging zijn leveranciers ook checken.

Turbo2tone, heb je die houten zijkanten zelf gemaakt? En zoja van welk (soort) hout?

Aaahh muziekschuur :)
Ik kom jouw naam wel eens tegen op Gearslutz, onderwerp: Dayner hahah
Die zijkanten heb ik zelf gemaak, van (massief) meranti gekocht bij amsterdam fijn-hout.
De oude mdf-achtige zijkanten simpel als mal gebruikt, de houten voorzijde is origineel echter zonder tolex/nep leer.

Succes!

Ai ik zie dat er ook aan mij gevraagd word of er door DSA pots zijn vervangen.... neen nog steeds origineel.
Ik heb mijn master niet laten reviseren omdat ik (nog steeds) op zoek ben naar het 2de type master.
Als ik deze master heb gevonden (met XLR out en alt. crm) word deze gelijk opgelapt.
Dus als iemand een Dayner heeft met laatste type master dan houd ik mij warm aanbevolen :)

Mooi weekend iedereen!!! wat een top weer :)

Complimenten met het hout. Maakt em net weer effekes luxer.

Heb je een foto van die master?

Ondertussen is de "schrijf strip" , de witte band onder de kanalen om aantekeningen op te maken, ook
vervangen door een nieuwe witte plexiglas exemplaar.
Niet met gaatjes zoals de originele maar gewoon met een stukkie dubbelzijdig tape.
Hiervoor heb ik eventueel ook een adresje maar die moet ik even zoeken.

De foto is van een Dayner die forumlid justanalogue te koop had staan vorig jaar, deze heeft het tweede type master. (zie ook de ingang voor een koptelefoon en de extra drukknopjes naaste de CRM knop)

Edit:
Foto plaatsen wil niet lukken met m'n telefoon.
Zoek even op Dayner en dan naar de verkoop ad van Justanalogue in september vorig jaar ( die ik dus voorbij heb laten gaan stom stom)

Laatst gewijzigd:
wat heb je begin dit jaar voor de 42 kanaals dayner betaald, als ik vragen mag?

Back