Avoir Des Effect Laxatifs

Best relaxed maar ik moet aan het geluid wennen (de beats dan, af en toe de schelle hit-hats doen een beetje vreemd, de combinatie vind ik niet zo...).

Maar begrijp mij niet verkeerd, ik heb er altijd bewondering als mensen met vernieuwende eigen-sound muziek maken.

Maar begrijp mij niet verkeerd, ik heb er altijd bewondering als mensen met vernieuwende eigen-sound muziek maken.

No offence, maar ik denk dat je niet zo into de (instrumentale hiphop) beats bent ? Dit soort beats is tegenwoordig een heel genre geworden binnen de "beats-wereld". Als je het vet vind is er dus nog veel meer van te vinden.
Erg chille beat dat zeker, maar vernieuwend is het niet echt meer. Ik luister bijna alleen maar dit soort muziek op m'n mp3-speler (luister verder alles wel maar mp3 speler staat meestal vol met dit), erg relaxed als je door de stad loopt met een grote koptelefoon op je kop.

Dope beat hoor !

Alles behalve laxerend effect (gelukkig maar) Wel eerder relaxerend :)
Nice!

P.S. Correct frans is: "avoir des effets laxatifs" ;)

Haha jazeker! dat was ook stiekem de bedoeling :P

Best relaxed maar ik moet aan het geluid wennen (de beats dan, af en toe de schelle hit-hats doen een beetje vreemd, de combinatie vind ik niet zo...).

No offence, maar ik denk dat je niet zo into de (instrumentale hiphop) beats bent ? Dit soort beats is tegenwoordig een heel genre geworden binnen de "beats-wereld". Als je het vet vind is er dus nog veel meer van te vinden.
Erg chille beat dat zeker, maar vernieuwend is het niet echt meer. Ik luister bijna alleen maar dit soort muziek op m'n mp3-speler (luister verder alles wel maar mp3 speler staat meestal vol met dit), erg relaxed als je door de stad loopt met een grote koptelefoon op je kop.

Dope beat hoor !
^^ Thanx!

Dit soort beats is tegenwoordig een heel genre geworden binnen de "beats-wereld". Als je het vet vind is er dus nog veel meer van te vinden.

Ja precies... zo kan ik nog steeds heel erg genieten van die "Teebs" tape "Collections 01" ook een zeer relaxerende tape:P

Dope beat hoor !

Oké, ik wist het niet. Ik ben niet zo into de instrumentale hip-hop beats. Ik snap je punt ook :)

Het grappig is, dat ik de beats goed vind, alleen de hoge hit-hats komen er een beetje vreemd uit, voor de rest heeft dit nummer potentie in zijn genre.

Back