Alea jacta est

Hover

-
= De kogel is door de kerk :D

Beste forumvrienden (en vriendinnen),

Ik zal de komende maanden wellicht niet op het forum verschijnen omdat er mij een aantal drukke maanden te wachten staan. Ik zat al een tijdje met plannen en die nemen weldra definitief vorm. O.a. een nakende verhuis naar Nederland maar vooral het opstarten van een eigen softwarebedrijf (geen muziekgerelateerde soft helaas) zullen heel veel tijd in beslag nemen.

Ook de schaarse vrije tijd zal nagenoeg volledig opgeofferd worden aan programmeerwerk e.d.

Daarom ook dat ik mijn setup ga reduceren tot het allernoodzakelijkste (af en toe heb je genoeg van miereneuken met code en wil je wel eens ontspannen met een leuke synth). Sommige toestellen zijn reeds verkocht, de overige zullen vandaag nog op eBay verschijnen, ik vermoed dat Marcuu wel snel de veilingen zal vinden en posten in z'n eigenste draadje hier op het forum.

Dit is zeker geen afscheid maar in het leven moet je keuzes maken, en als je zakelijk succesvol wil zijn, dan moet je er wat voor over hebben. (o.a. verhuizen naar een 'vreemd' land ;) )

Ik hoop echter wel aanwezig te zijn op de grote, landelijke synthforummeeting die later op het jaar is gepland (een dag vrijmaken moet toch kunnen), alleen al om wat bekende gezichten terug te zien.

Tot morgen zal ik nog op het forum verschijnen, daarna zal het 'even' stil worden rond Hover.

Intussen wens ik iedereen veel succes met z'n (eind)examens, op-stapel-staande projecten en natuurlijk wens ik het allerbeste toe aan het beste synthforum allertijden, www.synthforum.nl :halleluja

Hover mist nu reeds het synthforum =(

Hover gaat nu ff lekker van de laatste rustige dagen genieten, uiteraard met voldoende :biertje: (Belgisch uiteraard - damn, ook dat ga ik missen :( )

Alvast tot later, veeeeeeeeeel later:D

Hover

He,

Programmeren? Oh mijn grote god! Weet je dat wel zeker? ;)

Maar succes met zaken (vooral in de woelige tijd). Ook met je nieuwe woning. Hopelijk dat er toch nog genoeg ruimte voor een bescheiden studio overblijft. ;)

En belgisch bier is er gelukkig genoeg in nederland wees maar niet bang hoor. ;)

Origineel geplaatst door fuse
En belgisch bier is er gelukkig genoeg in nederland wees maar niet bang hoor. ;)

Oef, ik maakte me al zorgen want Oranjeboom en zo :r ;)

Alvast welkom in nederland :) en ontzettend veel succes met je eigen zaak. :okdan:

Veel Sukses en Wij Allen zullen U Missen! :doei:

Het is geen definitief afscheid, gewoon ff een stille periode voor Hover. Hover gaat een tijd in de kast maar komt zeker terug. Ik doe trouwens ook niet alle synths weg hoor, het bloed kruipt waar het niet gaan kan.

Vanaf morgen schakel ik de PB-optie uit, kwestie van geen overvolle mailbox te hebben als ik terugkom :D . Maar je kan me altijd blijven kontakteren per e-mail op hover@skynet.be (voor als je me echt niet kan missen).

Hover

(druk bezig met het aanleren van een echt Nederlands accent - maar het wil niet zo best lukken, tips hiervoor zijn altijd welkom :D )

Origineel geplaatst door Hover
...
..(druk bezig met het aanleren van een echt Nederlands accent - maar het wil niet zo best lukken, tips hiervoor zijn altijd welkom :D )

zo die heb ik wel een als je boven de rivieren gaat wonen; probeer maar 's 'gracht' te zeggen zoals een amsterdammer...

dat kan niet! een onmogelijke combinatie van klanken voor ons zuiderlingen, die harde G en die rollende R..

o en succes enzo hè...ltrz ;)

Succes en ik weet zeker dat we elkaar nog wel een keertje tegen gaan komen...

En als je nog JAVA / J2EE programmeurs nodig hebt...

Succes ermee!

Ik hoop dat je geen Latijnse vertaalprogrammas gaat maken want dan is de teerling idd geworpen.

Alvast bedankt allemaal voor de leuke reacties.

We zien elkaar terug over 'enkele maanden'

Hover gaat nu in hybernation mode

Ciao

:doei: :doei: :doei:

Back