[Pinkpop 2003] Hoeveel MS-20s?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Nolet
Slik....je moet echt even naar bands als Moloko, Underworld, Faithless, Kraftwerk, Orbital etc. luisteren...deze groepen doen alles live en dat is waarschijnlijk ook de reden dat wereldfaam genieten voor hun live-acts.

:D Ik weet wat je bedoeld en idd Moloko,Underworld en consorten (blablabla) is ook super maar dit zijn ook meerdere personen (wat ik ook al zei ALLEEN valt het niet mee) !

Toch is dit dus de fout van Junkie XL door te roepen IK GA LIVE,IK GA LIVE en er dan een potje van te maken.....
Neem dan een extra mannetje mee als knoppendraaier enzo (maar ja hij wil alles alleen doen en dat gaat dus niet zie je wel)

Origineel geplaatst door Bass
Eeeh alsjeblieft niet :
electronische muziek recreeren met akoestische drums en electrische gitaren ?? Een synth-baslijn spelen of een basgitaar ? Faithless live...

hou het dan electronisch... Ik bedoel, Chemical Brothers met een live-drummer i.p.v. vette drumsamples zal ook gewoon k*t klinken...
Voor jou misschien niet interessant maar ik vind dat wel degelijk leuk (is ook kwestie van smaak)
Als een nummer ECHT goed in elkaar zit heeft het geen ''Vette'' Sound nodig,hoewel ik een ECHTE drummer en een ECHTE Bass toch zwaar VET vind !!
Wil je VETTE Beats luister dan eens naar oude Soul platen is ook acoustisch maar ook VET!
Ooit gehoord van Jimi Tenor (cheesy Techno) heeft ooit wat materiaal van zichzelf uit laten voeren door een orkest en het resultaat mag er wezen !!
Faitless DITO !! Ook MET Band leuk!
En dan de laatste ... Ooit Roni Size (Reprazent)(D&B) LIVE gezien ?? Drumstelletje en een Contrabass! en dat rockt !!
Nu gebruiken die ook wel samples maar als ze een stukje los doen dus zonder Synths klinkt het ook zwaar oke hoor !

Nu is dit alles ook een kwestie van smaak natuurlijk ik bedoel de een houd van alleen Electronisch en de ander van Akoustisch,maar ik vind niet dat je niet kunt zeggen dat Akoustisch niet vet kan zijn dan moet je toch eens wat meer naar Akoustische muziek gaan luisteren..........

Origineel geplaatst door Kevin
En dan de laatste ... Ooit Roni Size (Reprazent)(D&B) LIVE gezien ?? Drumstelletje en een Contrabass! en dat rockt !!

JAAAAH, ik zag ze op Lowlands een tijdje terug. SUPER!! :)

)
Origineel geplaatst door King of Snake
JAAAAH, ik zag ze op Lowlands een tijdje terug. SUPER!! :)

sorry [off-topic]
Heb ze gezien in 013 (Tilburg) was de 2de plaats voor hun tour waren begonnen in de Melkweg (als ik me niet vergis) en kwamen daarna naar 013 was helemaal te gek :peukie:
In het voorprogramma zat Red Snapper ook wel aardig (Akoustisch EN Elektronisch)
Na het optreden wouden ze nog wel een toegift doen in ruil voor een paar grammetjes weed en wat drank :D
[off-topic]

Maar om weer ff on topic te gaan ik betreur het optreden van JXL ten zeerste maar ja we maken toch allemaal wel eens een foute beslissing......
Misschien als Mr.Holkenborg dit leest hij denkt van tja wat ben ik eigenlijk dom geweest (of hij denkt hehe ben toch al binnen :duivels: )
Maar goed het ging geloof ik om het aantal MS20's er waren op Pinkpop dus laten we daar verder over gaan en Mr Holkenborg maar met rust laten :z (Zal wel moe zijn na dat optreden :D )

off topic wel ok

off topic wel ok

Wil je VETTE Beats luister dan eens naar oude Soul platen is ook acoustisch maar ook VET

weet niet meer door wie ,...maar hierboven ,...deze txt zekerT
zeker
het wordt hier bijna niet genoemd ,[misschien moet ik er een nieuwe thraed over opzetten ]
maar ik ben na dat ik old skool hiphop ben gaan luisteren ,...me pas gaan intresseren inv
soul en vooral funk [met hoofdletter F ] :halleluja
p funk allstars, george clinton, curtis mayfeilds,...
[kent iemand het nummer van herbu hancock ,cameleon ..ultimate combinatie jazz & funk gemaakt meteen odysee ]
jaaaaa een odysee,..dat noem ik FATTUH [chameleon ]
het lijkt wel f ze vroeger beter begrepen hoe je acoustische instrumenten kon samenvoegen met electronics
of the "players" waren meer echte muzikanten ,..."tony banks [yo slipperm.]
franky goes 2 hollywood [vette numers ] vince clarke enso enso voortzzzzzzzzzzzzzzzzzz
acoustische instrumenten ala vooral Contrabass ,bass gitar ,live drums dsnoods ism sampledrums
is gewoon een hele ok combi ,...live of niet !!!
[persoonlijk vondt ik massive attack ergggg goed sfeertje /toch...?

ff refereren aan "onze TOMMIE"dan vondt ik de roots muziek van idd de oude jxl met "rudy boy ,DNA en live drums
dus wel ok, maar wat is er veranderd ,....TOMMIE ; jouw solo live-style , of de mening van velen?
de squad da was pas ....tja ik kom uit utreg.!

Re: off topic wel ok

Re: off topic wel ok

Origineel geplaatst door rondroyd
de squad da was pas ....tja ik kom uit utreg.!

ik ook! UDS, dat was zeker weten zonder twijfel de beste nederlandse band ooit! :okdan:

[offtopic]

[offtopic]

[offtopic] Teeering!!!:r Wat is die JunkieXL toch een " Lame Ass sucker"!!!:dubbel:

Die gast moet voor het Circus werken man! "Fake-man"!

Zou die gozer wel eens willen spreken die z'n apparatuur een paar maanden geleden heeft gejat!!!

Die gast Rules!!!

Sorry voor de [offtopic] ! Hij maakt misschien best goeie produkties?! Maar "live on stage"? Is voor mij dan ook echt "live on stage"!!!:smeris:

Voor 70 euro entree per dag? Mag je toch wel een beetje kwaliteit en eerlijkheid verwachten!:frons:

Peace...

Origineel geplaatst door Kevin

Nu gebruiken die ook wel samples maar als ze een stukje los doen dus zonder Synths klinkt het ook zwaar oke hoor !

Roni Size heb ik live gezien in 2000 in Central Park, NYC. Was een supergoed concert. 7 gasten achter Mac Laptops, drummer, zangeres etc.

Daarna was Lamb. Ook erg goed. Die gast speelde alles! Staande bas, sysnt, sampler, drums, percussie! Hij rende zich rot op dat podium.

Oja.....Dit alles was gratis. Gesponsord door good old Heineken!!

als je dan toch je instrumenten niet gebruikt maar een DAT aanhebt... kun je dan geen mock-ups bestellen?

keyboards zonder hardware van binnen "maar de knoppen draaien echt"
en kartonnen 19" racks..

een beetje 't idee van de boekenkasten bij meubelzaken :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back