Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Supernova
Hoi gasten,
Ik ga op korte termijn weer eens wat apparatuur aanschaffen om een leuke setup bij elkaar te schrapen. 6 maanden geleden dacht ik te kunnen stoppen (geldkwestie) met mijn hobby muziek, iets wat dus nooit gaat lukken!! Ik heb toen een mc-505 en een s3000xl verkocht. Nu heb ik enkel nog een Yamaha CS2x en een novation drumstation over.
Het lijkt mij dat een drumstation aardig in een techno setup past waar ik over de cs2x zwaar mijn twijfels heb.
Wat zijn volgens jullie de ultieme apparaten die in een techno setup thuis horen???
Alvast bedankt!
Met deze 2 apparaten zul je in staat zijn om lekkere techno te bakken. Maar zoals velen hier zeggen. Het ligt aande chef, niet aande keuken. [Ik heb zelf ook te veel apparatuur, gebruik maar 2 bakken intensief ipv5] Dus trek je conclusies 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
EenSU700, het betere loop werk, zonder overige rotzooi van een rs7000 en te betalen.
Als je op 1-2-3 een kant en klare vette dance-lead of zo wil hebben, moet je geen supernova of zo kopen. Koop dan een soundmodule zoals een Emu Orbit.Origineel geplaatst door Supernova
Je kan er kort of lang over lullen maar er zit wel degelijk verschil tussen sommige synth en modules aangaande het geluid en het gemak waar je iets mee kunt maken. Bij de cs2x moet je bijvoorbeeld flink "schudden" alvorens er een lekkere vette snerpende sound uit te halen terwijl dat met virus of een supernova 2 wel even een ander verhaal is.
AL IS DE PRIJSKLASSE OOK EEN HEEEEEL ANDER VERHAAL.
Origineel geplaatst door Arv
wat is er mis met de RS7000?
RS7000 !Origineel geplaatst door Raheem23
Wat een dure troep allemaal, dat heb je helemaal niet nodig, de beste techno nummers worden nog steeds gewoon met een Amiga 1200 met samplechipje en tracker gemaakt.
Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
mwa, lijkt me sterk

Origineel geplaatst door Raheem23
Wat een dure troep allemaal, dat heb je helemaal niet nodig, de beste techno nummers worden nog steeds gewoon met een Amiga 1200 met samplechipje en tracker gemaakt.
Origineel geplaatst door Hazes
..Desnoods op een viersporen cassetterecorder met slechts potten en pannen plus een ranzig goedkoop effectdoosje en een el cheapo drumcomputertje.

Origineel geplaatst door Arv
Nou daar kom je echt niet me weg. Vroeger niet, en tegenwoordig al helemaal niet.. Vergeet niet dat de pioniers van vroeger best goeie spullen hadden (het waren ook synthfreaks). Het is een fabeltje dat de grootste hits gemaakt werden met een 303 en een cassette recorder....... er komt ietsje meer bij kijken!![]()
Origineel geplaatst door Raheem23