Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, ik heb ervaring met Patch Base van Coffeeshopped op de Mac. Niet met de editor van de Tetra maar wel diverse andere synths. De UI is niet echt mooi en nogal spartaans, maar het is overzichtelijk en stabiel en werkt verder prima. De maker (Chadwick, mooie naam) is ook benaderbaar en behulpzaam. In tegenstelling tot die kloothommels van SoundTower.Iemand bekend met de editor van Coffeeshop of heet dat nu Patch Base??
Heb even gekeken. De negatieve reviews zijn voornamelijk mensen die zeuren da het met 35€ teveel is. Vaak zijn die midi appjes 'n paar euro's idd.. relatief gezien lijkt dit dan iets duurder.Ik heb een aantal keer direct contact met hem gehad en geholpen ook met wat bugfixes. Communicatie was toen prima. Dit is wel alweer een aantal jaar geleden, misschien is de aandacht inmiddels verslapt.
oh wow.. de iRig mini die ik net binnen heb wordt herkend in de editor. Heeft 'n fysieke midi in + out (TRS).. ik kreeg er alleen 1 verloopje bij, ff zoeken nog.. maar cool.. kan ik gelijk spelen als ik editOh en nog belangrijker.. kun je ook naast de tetra midi in/out om em te editen ook nog een midi keyboard of sequencer toe wiijzen.. ?