Akikaze
Japans voor 'Herfstwind'
Ik weet niet in welke groep ik zit; volgens mij ben ik nog niet ingedeeld. Ik benijd de mensen wel die er al een in bezit hebben....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Niet dus, anders had Bert me dat wel verteld, maar ik heb ook nog niet hoeven aan te betalen.Het lijkt me dat alle groepen al bekend zijn......want ze zijn allemaal verkocht./
Garantie heb je nooit; in dit geval moet het woord van de meester zelf voldoende zijn. Daar vertrouw ik op. Ik ben niet de enige die niet op een lijst staat maar aan wie er toch een is toegezegd.
voor 5000 euro verwacht ik een hele hoop meer dan wat ik tot nu toe gezien/gehoord heb
Jij wel Bass.....daarom heb jij een MFB en ik een Fenix![]()
Moet nog 4 rondes wachten![]()
JA HOORRRRR.......erg tof gedaan, kan je ook drummen en dan de midi data "opnemen", zo kan je dikke projecten neerzetten.
Dit berichtje kreeg ik op 24 november:Lijkt me een rare gang van zaken. Er is een duidelijke regeling via Bert getroffen met iedereen op de lijst. Aangezien er maar 75 gemaakt worden lijkt het me sterk dat er nog wat exemplaren overblijven voor mensen die niet op de lijst staan. Er zijn genoeg mensen op die lijst en bij mijn weten is de lijst ook gesloten vanwege de enorme animo.
Maar ik hoop het voor je maar kijk niet raar op dat er toch geen meer zijn. Zou toch nog even checken met Bert!
Dit berichtje kreeg ik op 24 november:
De productie loopt al een paar maanden. Ik wil nog geen aanbetaling.
> Ik ben nu pas bij groep 7. Ik kijk nu niet verder als tot groep 10 wat
> betreft planning
Verder zal ik hier niet meer lullen over mijn bestelling, Jena. Ik heb je demo gehoord. Een interessante combinatie....

Kijk nou eens wat "Happy Elf" Jeroen gedaan heeft met mijn filmpje............aardig gek:
http://vimeo.com/36337767