Het koninkrijk van King Fred II

doe je al je zang dubbelen?
dat is nogal een werk zeg

doe je al je zang dubbelen?
dat is nogal een werk zeg
Vind je? Het gaat me heel makkelijk af. Als kind zong ik al samen met mijn broer (en ik de tweede stem). Maar ik heb dan ook alle ingredienten binnengekregen: mijn ouders waren allebei muzikaal, dus ik ben met muziek opgegroeid. Bovendien was ik de eerste 10 jaar van mijn leven zo goed als blind, dus mijn oren zijn veel beter geoefend dan gemiddeld.

Op Facebook circuleert al geruime tijd een Engels gedicht over de steeds hoger wordende belastingen. Kom, dacht ik, ik ga daar muziek op maken...

Klik hier

kom King Fred, ik had eigenlijk allang jouw versie van het koningslied verwacht :)

Ik kwam toevallig een cover van "she's a rainbow" tegen, gezongen en gespeeld op een mandoline... Ik dacht: het klinkt wel leuk, maar er moeten meer instrumenten bij. Dus ik ging aan het werk...

Klik hier

Even een oudje ertussendoor... Mijn nichtje Heinke zong als kind al als een nachtegaaltje. Hier is ze 7 jaar oud:

Mijn nichtje Heinke zong als kind al als een nachtegaaltje. Hier is ze 7 jaar oud

Wat een mooie stem! Zou ze toen niet een betere muzikale begeleiding verdiend hebben? :S

Laatst gewijzigd:
Ach ja, wat een onvriendelijke reactie eigenlijk van me...
Maar nu kan ik 'm niet meer editen... :o:

Zelf krijg ik ook veel kritiek hoor, misschien maakt dat een beetje goed....

Ojee, is het Synthforum nu boos op mij omdat ik een keer eerlijk was?

Ok, ik doe een poging tot inhoudelijke kritiek:

- Slordige edit
- Uw aanwezigheid in de track domineert

En dat laatste zou mijn eigen lieve en enige muziekleraar nooit gedaan hebben.

Laatst gewijzigd:
de liedjes van de king moet je gewoon nemen zoals ze zijn; nothing more, nothing less... denk ik...
Als iemand dat over mijn poging tot muziek zou zeggen,
zou ik mij gediskwalificeerd voelen....

Zelf hoop ik vooruit te gaan...

Kommop dit klinkt niet erger dan het origineel?
beter zelfs!

Laatst gewijzigd:
Back