Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vind je? Het gaat me heel makkelijk af. Als kind zong ik al samen met mijn broer (en ik de tweede stem). Maar ik heb dan ook alle ingredienten binnengekregen: mijn ouders waren allebei muzikaal, dus ik ben met muziek opgegroeid. Bovendien was ik de eerste 10 jaar van mijn leven zo goed als blind, dus mijn oren zijn veel beter geoefend dan gemiddeld.doe je al je zang dubbelen?
dat is nogal een werk zeg
kom King Fred, ik had eigenlijk allang jouw versie van het koningslied verwacht![]()

Ramon Burnet is aan de tekst bezig; daarna kan ik aan de muziek beginnen![]()
da's een engelse verbastaarding bass... het moet nutuulk zijn "dubbel je al je zang?"... drank u...doe je al je zang dubbelen?
Mijn nichtje Heinke zong als kind al als een nachtegaaltje. Hier is ze 7 jaar oud
Nee hoor, maar ik zag geen reden om te reageren.Ojee, is het Synthforum nu boos op mij omdat ik een keer eerlijk was?
Ik wel..... :-)Nee hoor, maar ik zag geen reden om te reageren.
Als iemand dat over mijn poging tot muziek zou zeggen,de liedjes van de king moet je gewoon nemen zoals ze zijn; nothing more, nothing less... denk ik...
Dat ben ik met je eens!beter zelfs!