Nee, bij een synthesizer mag je je geluid helemaal zelf bepalen. Vandaar dit eigenzinnig forum? :-SAndersom: een keyboard is een soort synthesizer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nee, bij een synthesizer mag je je geluid helemaal zelf bepalen. Vandaar dit eigenzinnig forum? :-SAndersom: een keyboard is een soort synthesizer.
Andersom: een keyboard is een soort synthesizer.
En als de meerderheid vindt dat ik hier niet welkom ben, dan ga ik met plezier naar een ander forum. Geen probleem.

Ik heb de gewoonte om mijn muziek wel langs elektronische weg te maken, maar ik probeer het bijna altijd te laten klinken alsof het met akoestische instrumenten is gemaakt. Daarom is mij van bovenaf gevraagd of ik hier een apart topic voor wil maken. Bij dezen dus...

hierbij deze een voorbeeld van mijn muziek:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=121249&highlight=spookhond
![]()

Ik ook niet, maar wat heeft dat met mijn muziek te maken? Ik weet dat mijn Engels veel beter is dan dat van de gemiddelde Nederlander dan wel Vlaming.... en ik kan ook niet tegen slecht gesproken engels ...
maar dat is het punt verder ook niet, het gaat er om dat je het moet vergelijk met andere liedjes waarin engels wordt gezongen...Ik weet dat mijn Engels veel beter is dan dat van de gemiddelde Nederlander dan wel Vlaming.
ik moet er kostelijk om lachen

Beter luisteren!... en die wall of sound kon ik ook niet echt ontdekken.
Beter luisteren!

Pitch bend; dat is om een natuurgetrouw E-gitaargeluid te krijgenis dat ding stuk?, of is het een pitchbend die je uitvoert?
![]()