Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
waarom is de video nou verwijderd?
Nooit Eens Melancholisch Achteraf! is dus pleitheinos!
Dat roterende hoofd (in "zigeunerlied") is een kwestie van 12 foto's van mijn hoofd uit verschillende richtingen tegen een blauwe achtergrond (met hulp van mijn nichtje Heinke die de camera heeft bediend). Dat hoofd is geanimeerd. Klaar! Heb je dat filmpje trouwens tot het eind bekeken? Want daar zat nog een laatste grap met dat hoofdIk vind het prachtig allemaal
Hoe maak je die filmpjes (met jezelf er 3x in gekeyd en met dat roterende hoofd)

Dat roterende hoofd (in "zigeunerlied") is een kwestie van 12 foto's van mijn hoofd uit verschillende richtingen tegen een blauwe achtergrond (met hulp van mijn nichtje Heinke die de camera heeft bediend). Dat hoofd is geanimeerd. Klaar! Heb je dat filmpje trouwens tot het eind bekeken? Want daar zat nog een laatste grap met dat hoofd![]()
Ik moest even koekelen om te weten wie je bedoeldeMéliès is er niks bij...

Deze muziek heb ik alleen bewerkt, Lennoxwat een verfrissende muziek maak je Fred, ik heb enorm genoten!

Ik neem tenminste aan dat je "at the hop" bedoelde.Deze muziek heb ik alleen bewerkt, Lennox![]()
Ik heb om de andere maat 1 maat eruit geknipt en dat heb ik met grote precisie gedaan. Je commentaar betreffende 40-44sec slaat totaal nergens op.je hebt dus stukkies weggelaten, zodat het net lijkt alsof ze stotteren.
wat is daar dan de meerwaarde van, behalve dat jij er tijd in hebt gestoken?
stukkie tussen 40 en 44 sec is gewoon belachelijk slecht. alsof een 9 jarige met zn yoko heeft zitten kutten, en dan zegt; luister eens pappa...
ik ben al geen fan van je genre in het algemeen, maar dit is gewoon leuke muziek vergallerij.
tijd voor een koud biertje! PFFFFF wat is ut heeeet man!