Het koninkrijk van King Fred II

waarom is de video nou verwijderd?

Nooit Eens Melancholisch Achteraf! is dus pleitheinos!

waarom is de video nou verwijderd?

Nooit Eens Melancholisch Achteraf! is dus pleitheinos!

Ik verwijder een filmpje als er een nieuwe versie is. De url blijft dezelfde. Heb ik daar misschien iets fout gedaan? Ik zal zometeen even checken...

UPDATE: inderdaad, ik had de pagina aangepast maar vergeten te uploaden...

Laatst gewijzigd:
Ik vind het prachtig allemaal

Hoe maak je die filmpjes (met jezelf er 3x in gekeyd en met dat roterende hoofd)
Dat roterende hoofd (in "zigeunerlied") is een kwestie van 12 foto's van mijn hoofd uit verschillende richtingen tegen een blauwe achtergrond (met hulp van mijn nichtje Heinke die de camera heeft bediend). Dat hoofd is geanimeerd. Klaar! Heb je dat filmpje trouwens tot het eind bekeken? Want daar zat nog een laatste grap met dat hoofd :)

Dat roterende hoofd (in "zigeunerlied") is een kwestie van 12 foto's van mijn hoofd uit verschillende richtingen tegen een blauwe achtergrond (met hulp van mijn nichtje Heinke die de camera heeft bediend). Dat hoofd is geanimeerd. Klaar! Heb je dat filmpje trouwens tot het eind bekeken? Want daar zat nog een laatste grap met dat hoofd :)

Méliès is er niks bij...

Inderdaad: indrukwekkend als je nagaat wat voor technologie hij tot z'n beschikking had!

Hier is een nieuwe versie van een lied dat ik eerder had opgenomen. De reden: sommige zangpartijen stonden er niet zo goed op en ook het filmpje beviel me niet echt. In deze versie heb ik een beetje gesmokkeld: het is niet echt acapella, want de vocoder doet erin mee :D

Klik hier

Leuk! Ik heb ook weleens wat mixjes met de pauzeknop van 'n tapedeck gemaakt!
Maar dan wel met muziek van de jaren 80.. ;P

je hebt dus stukkies weggelaten, zodat het net lijkt alsof ze stotteren.

wat is daar dan de meerwaarde van, behalve dat jij er tijd in hebt gestoken?
stukkie tussen 40 en 44 sec is gewoon belachelijk slecht. alsof een 9 jarige met zn yoko heeft zitten kutten, en dan zegt; luister eens pappa...

ik ben al geen fan van je genre in het algemeen, maar dit is gewoon leuke muziek vergallerij.

tijd voor een koud biertje! PFFFFF wat is ut heeeet man!

je hebt dus stukkies weggelaten, zodat het net lijkt alsof ze stotteren.

wat is daar dan de meerwaarde van, behalve dat jij er tijd in hebt gestoken?
stukkie tussen 40 en 44 sec is gewoon belachelijk slecht. alsof een 9 jarige met zn yoko heeft zitten kutten, en dan zegt; luister eens pappa...

ik ben al geen fan van je genre in het algemeen, maar dit is gewoon leuke muziek vergallerij.

tijd voor een koud biertje! PFFFFF wat is ut heeeet man!
Ik heb om de andere maat 1 maat eruit geknipt en dat heb ik met grote precisie gedaan. Je commentaar betreffende 40-44sec slaat totaal nergens op.

Back