Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

maak je ook muziek in die afleveringen?
![]()
Ik ben in 2 afleveringen te zien, dus echt wel langer dan 3 seconden.

Nee. Ik heb zelfs gevraagd of ze er interesse in hadden dat ik de titelsong zou doen, maar helaas...
Leuk voor je!
Mijn gezicht staat op de laatste pagina van het boek "The making of Evita". Toen Madonna naar Buenos Aires ging voor de opname's had ik me als extra opgegeven. Later zag ik mijn gezicht tussen het publiek.
Wellicht zijn jullie hier nieuwsgierig, maar nee, ik vertel verder niet waar in de pagina sta, koop het boek en zoek maar even (dit is geen grap, het boek is van 1997!)...![]()

Nee. Ik heb zelfs gevraagd of ze er interesse in hadden dat ik de titelsong zou doen, maar helaas...

Kan je de pagina niet even in scannen? Ik wil helemaal geen boek van Madonna kopen zodat zij weer een Afrikaantje kan bestellen (beetje Phochos style maar dan met kids)![]()

Flauw hoor...Jaja , dis nog minder dan 3 sec. Ik zag je ook
praten... Wel tof dat je een pijl mocht vasthouden. Hoe deed je dat toch, zo zonder handen?!
![]()