Het koninkrijk van King Fred II

Ik ben in 2 afleveringen te zien, dus echt wel langer dan 3 seconden.

Leuk voor je!

Mijn gezicht staat op de laatste pagina van het boek "The making of Evita". Toen Madonna naar Buenos Aires ging voor de opname's had ik me als extra opgegeven. Later zag ik mijn gezicht tussen het publiek.

Wellicht zijn jullie hier nieuwsgierig, maar nee, ik vertel verder niet waar in de pagina sta, koop het boek en zoek maar even (dit is geen grap, het boek is van 1997!)... :dubbel:

Nee. Ik heb zelfs gevraagd of ze er interesse in hadden dat ik de titelsong zou doen, maar helaas...

ngbbs4d4af8dadd2d0.jpg

Write the feem-toon, sing the feem-toon...

Leuk voor je!

Mijn gezicht staat op de laatste pagina van het boek "The making of Evita". Toen Madonna naar Buenos Aires ging voor de opname's had ik me als extra opgegeven. Later zag ik mijn gezicht tussen het publiek.

Wellicht zijn jullie hier nieuwsgierig, maar nee, ik vertel verder niet waar in de pagina sta, koop het boek en zoek maar even (dit is geen grap, het boek is van 1997!)... :dubbel:

Kan je de pagina niet even in scannen? Ik wil helemaal geen boek van Madonna kopen zodat zij weer een Afrikaantje kan bestellen (beetje Phochos style maar dan met kids) :P

Nee. Ik heb zelfs gevraagd of ze er interesse in hadden dat ik de titelsong zou doen, maar helaas...

nou, dat verbaast mij niet echt...:D

:koffie:

Kan je de pagina niet even in scannen? Ik wil helemaal geen boek van Madonna kopen zodat zij weer een Afrikaantje kan bestellen (beetje Phochos style maar dan met kids) :P

Ik zend de scan naar jou toe via de mail :)

Jaja , dis nog minder dan 3 sec. Ik zag je ook
praten... Wel tof dat je een pijl mocht vasthouden. Hoe deed je dat toch, zo zonder handen?!

;)

flauw is iemand een heel programma laten bekijken voor 1,5 sec krullebol die ie niet kent... :)
of vind je het een lang stukje?

Rubbah, ben je nou echt zo dom of probeer je me op stang te jagen? Als ik maar 3 seconden op tv zou zijn, zou ik niet in totaal 6 dagen op de set zijn!

Bovendien is het een heel leuke serie; ik weet wat er in de afleveringen (meervoud!!!) gebeurt waar ik in zit, en dat is heel komisch.

Een beetje stangen is altijd leuk natuurlijk :)
Ik ben van nature vrij dom inderdaad, maar nu nog dommer, omdat je zeer belangrijke informatie achter hebt gehouden...nooit geweten dat je 6 dagen op de set hebt gestaan natuurlijk, stond nergens...ook nie bij de aftiteling...

ik zal verder niet meer grappig proberen te zijn. dus ik vraag dan ook niet of het zo vaak mis ging dat je voor deze 3 sec 6 dagen nodig had :)

Back