PietjePieter
pieterend lid
even een serieuse vraag.
Heb net wat van je muziek geluisterd en wat ik me afvroeg neem je je eigen muziek serieuus?
Heb net wat van je muziek geluisterd en wat ik me afvroeg neem je je eigen muziek serieuus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Ik weet niet wat je precies hebt gehoord, en nog minder wanneer (maar niet vandaag, kan ik aan de bezoekersteller zien), maar afgezien van de persiflages die ik heb gemaakt (zoals "een dooie kip legt geen eieren") neem ik muziek zeker serieus; anders zou ik niet voor meer dan 3000 euro aan apparatuur kopen.even een serieuse vraag.
je hebt wel een legitiem en valide punt... zelfs ik wist het niet... dus...Ik ben van nature vrij dom inderdaad, maar nu nog dommer, omdat je zeer belangrijke informatie achter hebt gehouden...nooit geweten dat je 6 dagen op de set hebt gestaan natuurlijk, stond nergens...ook nie bij de aftiteling...
Zijn er nog mensen die denken dat de bijbel de absolute (letterlijke) waarheid bevat? Dat alles precies zo is gebeurd als het daar beschreven staat?
Voor zulke mensen is dit filmpje bedoeld (geen muziek):
Klik hier
Ik ben niet aan het solliciteren voor een functie als moderator, maar misschien past deze post wellicht wat beter in een ander draadje. Of zelfs daar niet.
Ik ben niet gelovig, maar wil ook niemand mijn ongeloof opleggen. Misschien de overweging waard...
k'vinnut geen laster dinges...
Heb je het filmpje eigenlijk wel bekeken, dokter? Want ik val geen enkel geloof aan; ik bewijs alleen maar dat de bijbel geen maatstaf kan zijn voor wat waar is of onwaar, en wat goed is of slecht.Ik ben niet aan het solliciteren voor een functie als moderator, maar misschien past deze post wellicht wat beter in een ander draadje. Of zelfs daar niet.
Ik ben niet gelovig, maar wil ook niemand mijn ongeloof opleggen. Misschien de overweging waard...
Is dat misschien een zoon van wijlen Johan Maasbach?Bradley Maasbach in tha house??
Heb je het filmpje eigenlijk wel bekeken, dokter? Want ik val geen enkel geloof aan; ik bewijs alleen maar dat de bijbel geen maatstaf kan zijn voor wat waar is of onwaar, en wat goed is of slecht.

de title moet nutuulk zijn "een boek als geen ander"
welke TTS stem is dat eigenlijk?
Hmm, zijn al die tussenstappen naar 'n filmpje gebruiksvriendelijk..?Ik ben er echter niet zo van gecharmeerd dat je een directe link naar het Youtube-filmpje zet