Het koninkrijk van King Fred II

even een serieuse vraag.

Heb net wat van je muziek geluisterd en wat ik me afvroeg neem je je eigen muziek serieuus?
Ja. Ik weet niet wat je precies hebt gehoord, en nog minder wanneer (maar niet vandaag, kan ik aan de bezoekersteller zien), maar afgezien van de persiflages die ik heb gemaakt (zoals "een dooie kip legt geen eieren") neem ik muziek zeker serieus; anders zou ik niet voor meer dan 3000 euro aan apparatuur kopen.

Ik ben van nature vrij dom inderdaad, maar nu nog dommer, omdat je zeer belangrijke informatie achter hebt gehouden...nooit geweten dat je 6 dagen op de set hebt gestaan natuurlijk, stond nergens...ook nie bij de aftiteling...
je hebt wel een legitiem en valide punt... zelfs ik wist het niet... dus...

gaan we nog vaker the king zien trouwens? ...ik plas bijna in de broek van spanning...

Zijn er nog mensen die denken dat de bijbel de absolute (letterlijke) waarheid bevat? Dat alles precies zo is gebeurd als het daar beschreven staat?

Voor zulke mensen is dit filmpje bedoeld (geen muziek):
Klik hier

Zijn er nog mensen die denken dat de bijbel de absolute (letterlijke) waarheid bevat? Dat alles precies zo is gebeurd als het daar beschreven staat?

Voor zulke mensen is dit filmpje bedoeld (geen muziek):
Klik hier

Ik ben niet aan het solliciteren voor een functie als moderator, maar misschien past deze post wellicht wat beter in een ander draadje. Of zelfs daar niet.

Ik ben niet gelovig, maar wil ook niemand mijn ongeloof opleggen. Misschien de overweging waard...

Ik ben niet aan het solliciteren voor een functie als moderator, maar misschien past deze post wellicht wat beter in een ander draadje. Of zelfs daar niet.

Ik ben niet gelovig, maar wil ook niemand mijn ongeloof opleggen. Misschien de overweging waard...

Kijk die snapt hem... Laat dat soort discussie hier lekker lings liggen:okdan:

Heb je het filmpje eigenlijk wel bekeken, dokter? Want ik val geen enkel geloof aan; ik bewijs alleen maar dat de bijbel geen maatstaf kan zijn voor wat waar is of onwaar, en wat goed is of slecht.

Bradley Maasbach in tha house??

Nee meer een combi van een misschien familielid en een oud forumlid (Bradley, aka tyros 1991 ofzo)
Wel geinig dat de naam maasbach nog bellen doet rinkelen...

Heb je het filmpje eigenlijk wel bekeken, dokter? Want ik val geen enkel geloof aan; ik bewijs alleen maar dat de bijbel geen maatstaf kan zijn voor wat waar is of onwaar, en wat goed is of slecht.

Ach, misschien heb je ook wel gelijk hoor, maar ik beweer dan ook niet dat je welk geloof dan ook aanvalt. Heb je vid niet gezien, maar je inleidende tekst was voor mij daarvoor niet uitnodigend genoeg. Stond er alsof je het een beetje dom vindt dat er nog gelovigen bestaan. Vandaar ook de toelichting in mijn tweede berichtje. De grap is dat geloof niet gerationaliseerd kan worden. Het heet ook niet voor niets "geloof" toch?

Afijn, ik ben nieuwsgierig geworden en ga er morgen eens lekker voor zitten. ;)

Het volgende videoclipje stamt nog van vorig jaar, maar het was net iets te laat klaar om nog geplaatst te kunnen worden. Het heet "sinterklaasmix" en de eerste 15 seconden bestaan uit een tekst die waarschuwt dat dit niet voor kleine kinderen geschikt is.

Klik hier

de title moet nutuulk zijn "een boek als geen ander" ;)

welke TTS stem is dat eigenlijk?

Inderdaad, dat is een betere titel, dus die heb ik veranderd.

Ik ben er echter niet zo van gecharmeerd dat je een directe link naar het Youtube-filmpje zet, want het gebeurt wel eens dat ik een filmpje opnieuw maak en dan verwijder ik het oude. De url die ik plaats, blijft dan werken (bijgewerkt doorstuur-adres).

Ik heb gewoon even gekoekeld op "text to speech" en vond een paar websites. Ik weet niet eens meer welke ik heb gebruikt.

Voor degenen die niet zover naar boven willen scrollen hier nogmaals de url:
superurl.nl/?kf2movie_bijbel

Laatst gewijzigd:
Back