Welk analoog mixer(tje)

Zelfs de oudere die ik indertijd geluisterd hebt deden me weinig......maar ik zit dan ook alweer 10 jaar vast aan mijn D&R Dayner, live neem ik een A&H mixxwizard mee (omdat hij 19 inch is, 16 kanalen heeft en 6 auxen).
Mis live wel de duw die ik in de studio wel hebt...

Zelfs de oudere die ik indertijd geluisterd hebt deden me weinig......maar ik zit dan ook alweer 10 jaar vast aan mijn D&R Dayner, live neem ik een A&H mixxwizard mee (omdat hij 19 inch is, 16 kanalen heeft en 6 auxen).
Mis live wel de duw die ik in de studio wel hebt...

mix wizzard in a one of kleine goede tafel direct afgeleid vd de gl gs serie grote tafels ;-] dikke poep tafel ..idd veel gebruikt voor live sterke potmters erop ook ..moetje een mackie eens naast zetten pffffrt

ik heb ook een dr geen dayner ;-] een model 2000 floating subs was best cheap en erggoed naar mn zin filters as eqs ..wel erg groot zwaar
:engel:

hierdan konje ze nog kopen voor 200 .-=]https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=58035

vriend vanmij heeft een dr 2000 te koop voor 300.- tip tip

Is dat deze:
http://www.mackie.com/products/discontinued/onyx1220/index.html

Zelf zal ik een tafeltje (nieuwig) die van schat ik 650 euro naar 350 euro is gegaan niet snel kopen....
Goede spullen blijven waardevaster dan slechte spullen, ik ga zelf uit van 75% nieuwwaarde als iets een goed product is.
Minder goede spullen gaan voor 50% van de nieuwwaarde of minder......denk dat dit gewoon een tegenvallende mixer is...

Is dat deze:
http://www.mackie.com/products/discontinued/onyx1220/index.html

Zelf zal ik een tafeltje (nieuwig) die van schat ik 650 euro naar 350 euro is gegaan niet snel kopen....
Goede spullen blijven waardevaster dan slechte spullen, ik ga zelf uit van 75% nieuwwaarde als iets een goed product is.
Minder goede spullen gaan voor 50% van de nieuwwaarde of minder......denk dat dit gewoon een tegenvallende mixer is...

Denk je?
Het is die inderdaad, ik denk dat die in prijs gezakt is omdat de nieuwe (denk ik) standaard
met firewire uitgerust zijn. En deze nog niet.

Het is puur persoonlijk, maar als main mixer zal ik zelf liever iets ouds kopen, ipv een made in china mixert..

Ziet er mooi uit, kwa klank ken ik het niet....net wat gelezen en dat is wat wisselend........iemand anders hier ervaring mee?

Wat vinden jullie van de Soundcraft EPM8 of 12??
Daar zit ik zelf namelijk over na te denken ( ik gebruik alleen synths en een paar VST's op de PC).

Klank van die ouwe Tascam's is echt okee....de M30 die ik hier een tijdje heb gehad klonk erg mooi, noise floor is ook goed te noemen, enige minuntje was geen mid eq....maar voor bv drums uitermate geschikt....hoog en laag zijn daarintegen wel parametrisch....

Laatst gewijzigd:
Klank van die ouwe Tascam's is echt okee....de M30 die ik hier een tijdje heb gehad klonk erg mooi, noise floor is ook goed te noemen, enige minuntje was geen mid eq....maar voor bv drums uitermate geschikt....hoog en laag zijn daarintegen wel parametrisch....

Eeeuh, de Tascam M30 die ik heb staan heeft gewoon gewoon EQ voor Hi, mid en low.
En allen Mid en low zijn parametrisch

proof:
attachment.php

Attachments

• IMG_0440.jpg
    IMG_0440.jpg
    45,7 KB · Bekeken: 116
  • IMG_0441.jpg
    IMG_0441.jpg
    348,9 KB · Bekeken: 114
Back